//
کدخبر: ۲۸۰۲۱۱ //

توتونی: السد بازیکنان مستعدی از قطر، اروپا و آمریکای لاتین دارد/ مشکل گلزنی سپاهان را حل می‌کنیم

مربی تیم فوتبال سپاهان ایران گفت: در زدن ضربات آخر دچار مشکل هستیم که قطعا قابل حل شدن است.

توتونی: السد بازیکنان مستعدی از قطر، اروپا و آمریکای لاتین دارد/ مشکل گلزنی سپاهان را حل می‌کنیم

مجتبی توتونی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و السد اظهار داشت: امروز ما در ایستگاه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید هستیم و یکی از مهمترین بازی‌هایمان را مقابل السد انجام خواهیم داد.

به گزارش فرتاک نیوز، وی ادامه داد: بازی مشکلی را خواهیم داشت با تیمی که سرشار از بازیکنان مستعد از قطر، اروپای و آمریکای لاتین است. تیمی که سرمایه گذاری خوبی در فوتبال آسیا کرده و از مربی بسیار شایشسته و با دانشی استفاده می‌کند. همه این‌ها نشان دهنده این است که بازی سختی خواهد بود ولی ما با بازیکنان خوب و شایسته‌ای که داریم مطمئنا برای السد بازی را سخت خواهیم کرد. آن‌ها هم به دنبال اثبات شایستگی‌های خودشان هستند و فکر می‌کنم این یک چالش بزرگ برای هردو تیم است.

توتونی در مورد اینکه آیا گروهبندی سپاهان منصفانه بود، گفت: در همان ابتدای قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا مشخص بود که این گروه گروه بسیار سختی برای هر 4 تیم است و این مساله دربازی‌ها هم مشخص بود. 4 تیم قدرتمند آسیا در آن حضور دارند و با این شرایط چالشی برای هر 4 تیم به وجود آمد. صعود از گروه برای هر تیمی کار مشکلی بود اما جزئیات و بعضی از حوادث بساری از نتایج را رقم زد.

مربی سپاهان در مورد آماده سازی بازیکنان برای بازی آخر با توجه به صعود النصر و السد عنوان کرد: اینجا بازی‌های باشگاه‌های آسیا است و حضور بازیکنان در این تورنمنت خودش برای آن‌ها ایجاد انگیزه می‌کند. ضمن اینکه ما از حیثست باشگاه و شهر و کشورمان باید دفاع کنیم. در یک ماه آینده لیگ ایران شروع می‌شود و این یک بازی فوق‌العاده برای آماده سازی بهتر تیم جهت شرکت در لیگ برترایران است تا با قدرت بیشتری در آن حضور پیدا کنیم.

توتونی در مورد اینکه سپاهان در بازی‌های اخیر نتوانسته گلی را به ثمر برساند و آیا برنامه ریزی برای حل این مشکل وجود دارد، گفت: خودمان به مشکل گلزنی واقف هستیم. مسائلی هست که درون خانواده خودمان باید بماند ولی موضوع مهم این است که در بازی‌های گذشته موقعیت‌های گلزنی فراوانی را فراهم کردیم و از بابت ایجاد موقعیت گل دچار چالش نبودیم. در زدن ضربات آخر دچار مشکل هستیم که قطعا قابل حل شدن است و با تمرین و ممارست بیشتر آن را در تیم خودمان حل خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان