//
کدخبر: ۲۷۹۲۲۸ //

مربی سپاهان: باختیم اما از عملکرد بازیکنان راضی هستیم

مربی تیم فوتبال سپاهان با وجود شکست این تیم مقابل النصر عربستان از عملکرد زردپوشان اصفهانی ابراز رضایت کرد.

مربی سپاهان: باختیم اما از عملکرد بازیکنان راضی هستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

 مجتبی توتونی پس از شکست دو بر صفر سپاهان مقابل النصر عربستان اظهار داشت: در لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کنیم. آنچه مهم بود این بود که از عملکرد بچه‌ها راضی بودیم. بازی پا یا پای و برابر داشتیم. بچه ها تا حد زیادی خواسته ما را برآورده کردند. خصوصا در نیمه دوم که شرایط بهتری پیدا کردیم و موقعیت‌های ویژه ای برای گل زدن داشتیم.

توتونی ادامه داد: موقعیت‌های خوبی برای گل زنی ایجاد کردیم. این فوتبال است و ممکن است بعضی روزها روز شما نباشد. مدت زمان خیلی کمی است که کادر فنی جدید با بازیکنان کار می‌کند. ما سعی کردیم روش و نوع بازی سپاهان را تغییر بدهیم و می‌دانیم که نیاز به زمان دارد. باید کمی با صبر و حوصله باشیم. ما در این مدت زمان محدود که با تیم بودیم از عملکرد بچه‌ها راضی هستیم.

سرمربی سپاهان در مورد اینکه این تیم بعد از سه روز باید دوباره با النصر بازی کند و چه تغییراتی احتمال دارد در نظر بگیرند، گفت: قبل از پاسخ به این سوال باید پیروزی النصر را تبریک بگوییم. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. باید این بازی را تجزیه و تحلیل کنیم و ببینیم مشکلاتمان کجا بوده تا برای بازی بعدی خودمان را آماده کنیم. به دنبال این هستیم که بتوانیم بازی بهتری با نتیجه بهتری را ارائه بدهیم.

وی ادامه داد: دیدیم که بازیکنان اصلی و ذخیره تیم با هم تفاوت زیادی ندارند. مجموعه‌ای از بازیکنان خیلی باکیفیت را سپاهان در اختیار دارد. باید ببینیم بازی بعدی به چه شکلی خواهد بود و آیا تغییراتی را خواهیم داشت یا خیر.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۲۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان