//
کدخبر: ۲۸۰۲۱۰ //

لیست خریدهای تابستانی پاری سن ژرمن/دیده شدن نام ۲ هافبک اینتر

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه نسبت به خرید دو بازیکن خط میانی تیم فوتبال اینتر تمایل دارد.

 لیست خریدهای تابستانی پاری سن ژرمن/دیده شدن نام 2 هافبک اینتر
به گزارش فرتاک نیوز،

آخرین گزارش رسانه‌های اروپایی از تمایل باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به خرید زوج خط میانی تیم فوتبال اینتر، مارسلو بروزوویچ و راجا ناینگولان حکایت دارد. هر دوی این بازیکنان، کسانی هستند که انتظار می‌رود تا قبل از پایان بازار نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا در روز پنجم اکتبر سن‌سیرو را ترک کنند.

ناینگولان هافبک بلژیکی اینتری‌ها که فصل گذشته به صورت قرضی برای تیم کالیاری بازی می‌کرد، قراردادش با این تیم تمام شده اما نشریه توتواسپورت نوشته است که این بازیکن 32 ساله در برنامه‌های آنتونیو کونته سرمربی اینتر برای فصل آینده جایی ندارد و مورد توجه تیم پاری‌سن‌ژرمن قرار گرفته است.

همین نشریه نوشته است که پاریسی‌ها به خرید بروزوویچ نیز تمایل نشان داده‌اند، بازیکنی که در هفته‌های گذشته از موناکو به‌عنوان مشتری‌اش یاد می‌شد.

این هافبک کروات سال 2016 از دینامو زاگرب به اینتر پیوست و با اینکه در هفته‌های پایانی فصل گذشته تأکید کرد می‌خواهد در نراتزوری بماند، در فهرست بازیکنان مازاد آنتونیو کونته قرار گرفته است.

خبر دیگری که توتواسپورت درباره اینتر منتشر کرده، این است که آنتونیو کونته با وجود به خدمت گرفتن آرتورو ویدال از بارسلونا همچنان رؤیای جذب انگولو کانته هافبک فرانسوی تیم فوتبال چلسی را در سر دارد هرچند که رسیدن به او در پنجره تابستانی امسال غیرممکن به نظر می‌رسد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۲۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان