//
کدخبر: ۲۷۸۹۰۸ //

امباپه فصل آینده PSG را ترک می کند

ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن قصد دارد در پایان فصل جاری از جمع پاریسی‌ها جدا شود.

امباپه فصل آینده PSG را ترک می کند

نشریه «تایمز» انگلیس با انتشار گزارشی مدعی شد کیلیان امباپه به مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفته قصد دارد تابستان آینده پارک‌دوپرنس را ترک کند. طبق این گزارش، باشگاه‌هایی همچون لیورپول، منچستریونایتد، بارسلونا و رئال مادرید از مشتریان اصلی ستاره فرانسوی PSG هستند و لیگ برتر انگلیس یا لالیگای اسپانیا می‌تواند مقصد بعدی این مهاجم جوان باشد.

به گزارش فرتاک نیوز، امباپه 21 ساله که تنها دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با پاری‌سن‌ژرمن باقی مانده، به مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفته تنها یک فصل دیگر فرصت دارند تا از انتقال او سود ببرند، در غیر اینصورت در تابستان 2022 به عنوان بازیکن آزاد از PSG جدا خواهد شد. گفته می‌شود رئال مادرید که چندین سال است که نسبت به خدمت گرفتن کیلیان علاقه‌مند است، قصد دارد تابستان آینده تمام تلاش خود را برای جذب او به کار ببندد.

امباپه اخیراً در گفت‌و‌گو با شبکه «بی‌این اسپورتس» گفته بود این فصل هم در PSG خواهم بود و هدفش کسب بیشترین تعداد جام ممکن با این تیم است. پیش از این نشریه اسپانیایی «آاِس» هم مدعی شده بود امباپه به شرطی آماده است قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن را تمدید کند که این باشگاه فرانسوی به او اجازه دهد در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید یا یک باشگاه مطرح اروپایی دیگر، پارک دو پرنس را ترک کند.

این مهاجم فرانسوی که تابستان 2017 از موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، فصل اخیر در 37 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفت و ضمن به ثمر رساندن 30 گل، 19 پاس‌گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۹۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان