//
کدخبر: ۲۸۰۱۹۰ //

خطر محرومیت بیخ گوش چند استقلالی

3 بازیکن تیم استقلال امشب در خطر محرومیت قرار دارند که در صورت دریافت اخطار و صعود این تیم به مرحله بعدی، دیدار با الهلال را از دست می‌دهند.

خطر محرومیت بیخ گوش چند استقلالی

تیم فوتبال استقلال در چهارمین و آخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه اول، امشب به مصاف الاهلی عربستان می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند.

۳ بازیکن تیم استقلال که در دیدارهای قبلی اخطار گرفته‌اند، در صورت دریافت کارت زرد و راهیابی آبی پوشان به مرحله بعدی، اولین دیدار مرحله حذفی را از دست خواهند داد. وریا غفوری، هرویه میلیچ و روزبه چشمی یک اخطاره‌های استقلال هستند که در آستانه محرومیت از بازی بعدی این تیم در صورت صعود قرار دارند.

به گزارش فرتاک نیوز،آرش رضاوند هافبک آبی پوشان که در هر دو بازی رفت و برگشت مقابل الشرطه اخطار گرفت، نخستین بازیکن استقلال است که در این فصل از لیگ قهرمانان طعم محرومیت را چشید.

از آنجایی که در صورت پیروزی یک بر صفر آبی پوشان کارتهای زرد و قرمز در صعود این تیم تاثیر گذار است، آبی پوشان باید مراقب رفتارهای خود باشند که در این بازی از داور کارت دریافت نکنند.

دیدار تیم‌های استقلال و الاهلی امارات از ساعت ۱۸:۳۰ امشب در دوحه برگزار می‌شود. دیدار رفت دو تیم با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم عربستانی به پایان رسیده بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان