//
کدخبر: ۲۸۰۱۱۶ //

شمسایی: خوشحالم بازیکنان فوتسال گران شده‌اند

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت که از افزایش رقم قرارداد‌های بازیکنان فوتسال خوشحال است. او همچنین اعلام کرد در تیمش چیزی به عنوان بازیکن‌سالاری وجود ندارد.

شمسایی: خوشحالم بازیکنان فوتسال گران شده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت که از افزایش رقم قراردادهای بازیکنان فوتسال خوشحال است. او همچنین اعلام کرد در تیمش چیزی به عنوان بازیکن‌سالاری وجود ندارد.

وحید شمسایی درباره آغاز تمرینات تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان برای شرکت در مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: وقتی کارمان در باشگاه گیتی‌پسند آغاز شد و با مجموعه بیعت کردیم، قرار شد کاری برای رسیدن به اهداف‌مان انجام دهیم و به خوبی پیش رفتیم. پیش‌تر بازیکنان هنگام بازگشت به تمرینات، 50 درصد آمادگی بدنی داشتند و تمرین راحت‌تر بود، اما کرونا باعث شد بسیاری از بازیکنان تمرین نکنند و به همین دلیل مجبور شدیم سرعت کارمان را زیاد کنیم.

وضعیت ما در نقل‌وانتقالات راضی‌کننده بود

وی درباره شرایط تمرینی شاگردانش تصریح کرد: از یکشنبه هفته گذشته تمرینات پُرفشاری را پشت سر گذاشتیم که به‌جز جمعه، همه آنها در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شد. از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تمرینات را با تمام وجود انجام می‌دهند. تمرینات بدنسازی را تا پایان هفته به اتمام می‌رسانیم. باشگاه همه کارهای لازم را برای جذب بازیکنان مد نظر کادر فنی انجام داده و وضعیت ما در نقل و انتقالات راضی‌کننده بود. تاکنون بازیکنان مورد نظر ما جذب شده‌اند و امیدوارم کارمان را با تمام وجود انجام دهیم تا به اهداف خود برسیم.

داشتن بازیکنان خوب دلیل بر این نیست که حتماً به هدف‌مان می‌رسیم

سرمربی - بازیکن گیتی‌پسند درباره جذب فرهاد توکلی و سایر بازیکنان باکیفیتی که به این تیم آمده‌اند، گفت: تعداد بازیکنان خوبی که در هر پُست داریم، باعث می‌شود تزلزلی بابت مصدومیت یا محرومیت نداشته باشیم. داشتن بازیکنان خوب دلیل بر این نیست که حتماً به هدف‌مان می‌رسیم؛ بلکه در این راستا تلاش می‌کنیم. همچنین باید بگویم بزرگ تا کوچک را به یک چشم می‌بینم و هر کسی انگیزه بیشتری داشته باشد و بیشتر تلاش کند، بیشتر به ما کمک خواهد کرد. بازیکن 18 ساله با بازیکن 50 ساله فرقی ندارد.

بودجه باشگاه را افزایش دادیم، اما رقم قرارداد بازیکنان را بالا نبردیم

شمسایی در مورد اینکه پیش‌تر گفته بود شرایط مالی تیم‌هایی چون مس سونگون از گیتی‌پسند بهتر است، خاطرنشان کرد: از ابتدا گفتم شرایط مالی خوبی داریم، اما نتوانستیم وارد مقوله جذب یکی دو بازیکن شویم. در تعداد بازیکنان مورد نظرمان به پلن اول خودمان نرسیدیم. به همین خاطر مجبور شدیم بودجه باشگاه را افزایش دهیم و تعداد بازیکنان ما بیشتر شد، اما رقم قرارداد بازیکنان را بالا نبردیم. باشگاه به ما خیلی کمک کرد و بودجه را افزایش داد. کار کردن با این تعداد بازیکن خوب خیلی سخت است، اما چالش‌های سخت را دوست دارم.

خوشحالم بازیکنان فوتسال گران شده‌اند

شمسایی در پاسخ به این پرسش که آیا مبلغ قرارداد بازیکنان فوتسال نیز مانند بازیکنان فوتبال افزایش چشمگیری داشته یا خیر، به تسنیم گفت: هر کسی که این مبالغ را می‌گیرد، نوش جانش. خوشحالم وقتی وارد لیگ برتر شدم، رقم‌ها تغییر کرد و بازیکنان گران شدند. از این بابت از باشگاه‌های گیتی‌پسند، مس سونگون، کراپ الوند، فرش‌آرای مشهد و سن‌ایچ ساوه تشکر می‌کنم. سال 86 به اندازه یک بازیکن تاپ فوتبال پول می‌گرفتم و اگر شرایط همانگونه پیش می‌رفت، فوتسال الان چیزی کمتر از فوتبال نداشت.

سرمربی تیم گیتی‌پسند با اشاره به باشگاه‌هایی که در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری خوبی در فوتسال کردند، اظهار داشت: پیش‌تر باشگاه‌هایی چون فولاد ماهان و تام ایران‌خودرو به خوبی هزینه می‌کردند که مدیریت آن زمان، فوتسال را از لحاظ مالی زمین زد و به ورشکستگی رسیدیم. سال گذشته شرایط خوب بود و امسال هم خیلی بهتر شده است. باید قدر مدیرانی را که در باشگاه‌های مختلف هزینه می‌کنند، بدانیم.

شمسایی: خوشحالم بازیکنان فوتسال گران شده‌اند

بایدها و نبایدها برای افرادی است که افکاری کوچک دارند

شمسایی درخصوص افزایش انتظارات از گیتی‌پسند با جذب بازیکنان صاحب‌نام و باکیفیت گفت: بایدها و نبایدها برای افرادی است که افکار کوچکی دارند. بازیکنی گرفتم که بتوانم از او استفاده کنم و کاری به بقیه ندارم. روزی با چهار بازیکن به راحتی قهرمان لیگ شدم، اما فصل دیگری این عنوان را با هفت بازیکن اصلی تیم ملی با سختی زیاد به دست آوردم. اگر قرار بود همه بگویند چه تیمی قهرمان می‌شود، پس چرا منچسترسیتی که این همه هزینه می‌کند، چرا قهرمان اروپا نمی‌شود؟

از کسی نمی‌ترسم

وی افزود: اسامی در زمین بازی نمی‌کنند و نمی‌ترسم از اینکه چه کسی چه فکری می‌کند. آرسن ونگر چند روز پیش گفت هیچ بازیکنی نمی‌تواند عذر و بهانه بیاورد و مربیان نباید از اصول خود عقب‌نشینی کنند. کاری را انجام می‌دهم که فکر می‌کنم درست است و ترسی از کسی ندارم.

36 روز تا شروع مسابقات مناسب است

سرمربی گیتی‌پسند درباره آغاز لیگ برتر فوتسال از اول آبان و قرعه تیمش در گروه اول مسابقات تصریح کرد: من به برگزاری مسابقات در مهر یا آبان کاری نداشتم و گفتم هر تیمی برای شروع مسابقات، به 35 تا 40 روز تمرین نیاز دارد. ما با 36 روز تمرین وارد رقابت‌ها می‌شویم که زمان مناسبی است. همچنین تیم ملی باید با ازبکستان بازی کند و ما چند بازیکن در این تیم خواهیم داشت. باید به فکر تیم ملی باشیم و به یکدیگر کمک کنیم. برای ما فرقی نمی‌کند در چه گروهی باشیم و از روز اول تا پایان مسابقات تلاش می‌کنیم.

همه 18 بازیکن را به یک چشم می‌بینم

شمسایی در مورد مشکلاتی که مربیان پیشین گیتی‌پسند با بازیکنان بزرگ این تیم پیدا کردند و اینکه آیا احتمال تکرار این اتفاق در تیم اصفهانی وجود دارد یا خیر، خاطرنشان کرد: به‌جز من، 15 بازیکن بزرگسال و 3 بازیکن امید داریم. اگر نگران این موضوع بودم، 15 بازیکن تاپ و سه بازیکن امید باکیفیت را کنار هم قرار نمی‌دادم. از این موضوع نمی‌ترسم و همه 18 بازیکن را به یک چشم می‌بینم. به تلاش و جایگاه شخصیت بازیکنان توجه می‌کنم و به گذشته مجموعه کاری ندارم. همه مربیان بزرگ ایران در گیتی‌پسند فعالیت کرده‌اند و در این تیم سابقه قهرمانی یا نایب‌قهرمانی دارند. من جا پای کسی نگذاشته‌ام و از همه بزرگواران یاد گرفتم.

شمسایی: خوشحالم بازیکنان فوتسال گران شده‌اند

در مجموعه وحید شمسایی بازیکن‌سالاری نداریم

وی با بیان اینکه بازیکنانش باید تفکر حرفه‌ای داشته باشند، اظهار داشت: 18 بازیکن خوب داریم و همه باید تلاش کنند مسائلی را که به آنها می‌گویم، به بهترین نحو در زمین پیاده کنند. مطابق قانون حرفه‌ای، بازیکنان تاپ در بسیاری از دیدارها روی نیمکت می‌نشینند و اتفاق خاصی نمی‌افتد. بازیکن باید بفهمد از مربی خود تمکین کند. باید دور بازیکن بچرخیم که تلاش کند و از او استفاده کنیم، اما نباید از اصول خود کوتاه بیاییم. مطابق اصول پیش می‌رویم و بازیکن‌سالاری در مجموعه وحید شمسایی وجود ندارد. بازیکنان را دوست داریم و آنها را روی چشم‌مان می‌گذاریم، اما بازیکن‌سالاری نداریم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۱۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان