//
کدخبر: ۲۰۰۷۵۲ //

ناظم الشریعه راضی به دعوت از وحید شمسایی نیست!

ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال برنامه ای برای دعوت از وحید شمسایی ندارد.

ناظم الشریعه راضی به دعوت از وحید شمسایی نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید شمسایی چندی پیش با دعوت احسان علیخانی به برنامه عصر جدید رفت و در حضور مردم اعلام کرد به زودی با حضور در اردوی تیم ملی رکورد فالکائو را خواهد شکست تا دوباره رکورد بهترین گلزن فوتسال جهان به نام ایران ثبت شود. فالکائوی برزیلی که همانند وحید شمسایی یک بار خداحافظی کرده بود با بازگشت به اردوی تیم ملی شمار گل های خود را به عدد 401 رساند درحالی که وحید شمسایی 392 گل ملی به ثمر رسانده است.

اما به نظر می رسد این بار هم سرمربی تیم ملی فوتسال راضی به دعوت از وحید شمسایی نیست. او در این باره به فارس می گوید:«  این موضوع خارج از مباحث تیم ملی است به من هم ربطی ندارد. خود وحید شمسایی هم بعید است که بخواهد در تیم ملی بازی کند. او برای تیم ملی فوتسال ایران زحمات زیادی کشیده و یادم است اولین‌باری که او را به اردو دعوت کردم با من صحبت کرد و مدعی شد نمی‌خواهد برای تیم ملی بازی کند، الان هم اگر بخواهد به تیم ملی بیاید با هماهنگی کمیته فوتسال و هیات رئیسه است و ربطی به من ندارد.اتفاقا یکی از صحبت‌هایی که من انجام دادم این بود که باید برای وحید بازی بزرگ خوب برگزار شود اما چون او الان به دنبال مسائل دیگری است من نمی‌توانم درمورد وی صحبتی انجام بدهم؛ الان تمام هم و غم من موفقیت فوتسال در تورنمنت‌های مهم پیش رو است.»

هیچ بعید نیست اگر وحید دوباره در اردوی تیم ملی حاضر شود و با به ثمر رساندن چند گل رکورد بهترین گل زن ملی فوتسال جهان را از فالکا ئوی برزیلی پس بگیرد این بازیکن هم بعد از مقطعی دوباره پیراهن برزیل را برتن کند و با زدن چند گل بار دیگر بر سکوی نخست بهترین گل زن فوتسال جهان بایستد! همه این ها در حالی است که می گویند رکورد برای شکستن است و هیچ رکوردی ابدی باقی نمی ماند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۰۰۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان