//
کدخبر: ۲۸۰۰۶۲ //

نامجومطلق: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم/ به انگیزه های الاهلی کاری نداریم

سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پاسخگوی خبرنگاران بود.

 نامجومطلق: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم/ به انگیزه های الاهلی کاری نداریم

مجید نامجومطلق در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل الاهلی عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: در ابتدا باید اعتراض کنم که من و همراهانم یک ساعت برای رسیدن به محل کنفرانس در مسیر بودیم، آن هم به خاطر اینکه راننده مسیر را بلد نبود و بسیار عصبانی هستم.

به گزارش فرتاک نیوز،وی با اشاره به دیدار فردا مقابل الاهلی عربستان تصریح کرد: فردا بازی سرنوشت‌سازی داریم و فقط دنبال گرفتن امتیاز هستیم. آنالیز خوبی از این تیم داریم و با احترام به حریف، فردا محکوم به پیروزی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: همانطور که بعد از بازی با الشرطه عرض کردم، تیم ما از شرایط بازی دور بود و به خاطر همین بازیکنان ما نیمه اول خوبی نداشتند اما نیمه دوم شرایط عوض شد و می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم. از بازی گذشته درس می‌گیریم و به امید خدا تلاش خواهیم کرد که بازی فردا را برنده باشیم. ما به تیم مقابل و انگیزه‌های بازیکنان آنها کاری نداریم. انگیزه بازیکنان خودمان مهم است و با انگیزه وارد مسابقه خواهیم شد و برای هدف‌مان می‌جنگیم.

نامجومطلق در پایان بار دیگر با اشاره به دیر رسیدن خود به نشست خبری گفت: امیدوارم اتفاق امروز که برای ما افتاد، آخرین اتفاق باشد، چرا که برای دیدار فردا نیاز به تمرکز داریم. اتفاق امروز برای ما خوشایند نبود و امیدوارم اولین و آخرین بار باشد که چنین اتفاقی می‌افتد. ما نیاز به آرامش داریم و امیدوارم فردا مشکلی پیش نیاید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۸۰۰۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان