//
کدخبر: ۲۷۹۷۵۲ //

بالاخره نوبت به استقلال رسید!/ مصاف تشریفاتی شهر خودرو با قهرمان

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز با دیدار نمایندگان ایران مقابل حریفان پیگیری می‌شود و استقلال پس از دو روز استراحت به مصاف رقیب عراقی خود می‌رود.

بالاخره نوبت به استقلال رسید!/ مصاف تشریفاتی شهر خودرو با قهرمان
به گزارش فرتاک نیوز،

 مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز با دیدار نمایندگان ایران مقابل حریفان پیگیری می‌شود و استقلال پس از دو روز استراحت به مصاف رقیب عراقی خود می‌رود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2020 در غرب قاره امروز (یکشنبه) با برگزاری 3 دیدار در قطر ادامه پیدا می‌کند؛ جایی که دو نماینده ایران در گروه‌های A و B به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

شهر خودرو ایران- الهلال عربستان

دو تیم با شرایط کاملاً متفاوتی به مصاف هم خواهند کرد. شهر خودرو بدون امتیاز در قعر جدول و الهلال با 10 امتیاز در صدر جدول گروه B قرار دارند. شهر خودرو با هدایت سید مهدی رحمتی در دو بازی قبلی خود با نتایج مشابه یک بر صفر از شباب الاهلی امارات شکست خورده تا با 4 شکست عملاً شانسی برای صعود نداشته باشد و تنها برای دفاع از حیثیتش به میدان برود.

بازی رفت دو تیم که در بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد با نتیجه دو بر صفر به نفع حریف عربستانی تمام شده بود. الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا به حساب می‌آید که 3 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان را در کارنامه دارد. در آن سو شهر خودرو نخستین تجربه حضورش در این مسابقات را سپری می‌کند.

نکته مهم این دیدار ابتلای 13 نفر از اعضای تیم عربستانی به کروناست. الهلال مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها قرار است با نفرات ذخیره گام به این دیدار بگذارد و باید دید شهر خودرو در این بازی تشریفاتی چه خواهد کرد.

استقلال ایران- الشرطه عراق

گروه A مسابقات با کناره‌‌گیری الوحده امارات از مسابقات دستخوش تغییراتی شد. نتایج قبلی تیم‌های حاضر در این گروه مقابل الوحده حفظ شده تا تیم‌ها در شرایط جدیدی برای صعود به رقابت بپردازند. استقلال با الوحده 2 دیدارش را انجام نداده بود و به همین دلیل در دو هفته قبلی که دیگر نمایندگان ایران به مصاف رقبای‌شان رفته بودند، استقلال استراحت داشت و بالاخره نوبت به این تیم رسید تا در این مسابقات به میدان برود. این تیم سیاوش یزدانی را به دلیل مصدومیت در این بازی در اختیار نخواهد داشت.

بعد از از سرگیری مسابقات آسیایی این دومین بازی این گروه است. پیش از این در روز پنجشنبه گذشته الشرطه موفق شده بود الهلال را با نتیجه دو بر یک شکست دهد تا حالا کار استقلال در صورت عدم شکست تیم عراقی برای صعود خیلی سخت شود. استقلال در صورت شکست در این بازی از صعود باز خواهند ماند و در صورت تساوی هم برای روز پایانی امید به صعود خواهد داشت.

در گروه A الاهلی و الشرطه به ترتیب با 6 و 4 امتیاز از 3 بازی در رده‌های اول و دوم قرار دارند و استقلال با یک بازی کمتر و یک امتیاز در رده سوم. بازی رفت دو تیم در عراق با تساوی یک- یک به پایان رسیده است.

 

برنامه کامل دیدار‌های امروز در گروه‌های A و B به شرح زیر است:

 

گروه A:

استقلال ایران- الشرطه عراق/ ساعت 22:30 , ورزشگاه خلیفه

گروه B:

شهر خودرو ایران- الهلال عربستان/ ساعت 19:30، ورزشگاه الجانوب

شباب الاهلی امارات- پاختاکور/ ساعت 22:30، ورزشگاه الجانوب

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۷۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان