//
کدخبر: ۲۷۹۲۷۶ //

اعتراض استقلالی‌ها ادامه دارد/ تجمع ادامه‌دار به خاطر استراماچونی

تعدادی از هواداران استقلال در پی اظهارات اخیر استراماچونی و در اعتراض به قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی، در برابر ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

اعتراض استقلالی‌ها ادامه دارد/ تجمع ادامه‌دار به خاطر استراماچونی
به گزارش فرتاک نیوز،

صبح امروز تعدادی از هواداران استقلال در مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند و خواستار گفت‌وگو با حیدر بهاروند و مهدی محمدنبی، سرپرست ریاست و دبیرکل فدراسیون فوتبال بودند تا سوالاتی را از آن‌ها درباره تصویب قانونی مبنی بر عدم جذب بازیکن و مربی خارجی بپرسند.

در نخستین دقایق این تجمع، گروهی از ماموران نیروی انتظامی برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناخوشایند در این محل حاضر و پس از گفت‌وگو با هواداران خواستار ترک این محل شدند تا از اختلال در عبور و مرور و بهم خوردن آرامش ساکنان محل جلوگیری کنند.

تجمع استقلالی‌ها در پی اظهارات آندره‌آ استراماچونی در فضای مجازی صورت گرفت که عصبانیت خود را از وضع قانون منع جذب بازیکن و مربی خارجی در ایران اعلام کرده بود که بر اساس این قانون او قادر به مربیگری در استقلال نخواهد بود.

این تعداد از هواداران استقلال علیه وزیر ورزش و جوانان، صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ و دیگر مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون شعار سر دادند و به تشویق استراماچونی پرداختند.

پس از ساعاتی از این تجمع، هواداران استقلال این بار مقابل باشگاه تجمع کردند. این افراد بعد از ورود نیروی انتظامی به خیابان سئول راه ساختمان این باشگاه در سعادت آباد را در پیش گرفته و در آنجا مستقر شدند. هواداران استقلال نسبت به قانون عدم ورود خارجی ها به فوتبال ایران و ممانعت از حضور استراماچونی در استقلال معترض هستند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان