تاریخ انتشار: 1399/02/12 12:15
کد خبر: 63948

استراماچونی برای دریافت غرامت از استقلال شانس کمی دارد

شایعاتی مطرح شده مبنی بر اینکه سرمربی پیشین آبی‌پوشان منتظر فرصتی است تا درخواست غرامت سال دوم قراردادش را پیگیری کند.
استراماچونی برای دریافت غرامت از استقلال شانس کمی دارد

قرارداد دو ساله استراماچونی با استقلال یک و نیم میلیون دلار بود و او به جز پول‌هایی که در ایران دریافت کرد، هنگام خروج از ایران ۱۶۰ هزار دلار دیگر هم گرفت.
از ابتدا هم مشخص بود که استراماچونی اگر برود، دیگر به ایران برنمی‌گردد با این حال چند روز قبل شایعه شد شاید سال آینده در فوتبال ایران مشغول به کار شود آن هم در حالی که مسلما بازگشت او با اتفاقات خاصی همراه خواهد شد.
پرونده استقلال و استراماچونی چندان روشن و شفاف نیست و از این رو، بسیار بعید به نظر می‌رسد که او برنده قطعی این پرونده لقب بگیرد و توانایی دریافت کل پول قرارداد دو سال خود را داشته باشد.
این مربی ایتالیایی در هنگام هدایت استقلال، نتایج خوبی گرفت، اما تنها ۱۳ هفته روی نیمکت تیم آبی‌پوش کشورمان بود هرچند در همین مدت کوتاه، به محبوبیت بی‌نظیری نزد هواداران استقلال دست یافت و همه طرفداران این تیم، دوستش داشتند چرا که روند تاکتیکی آبی‌ها را تغییر داد و در کنار کسب نتایج درخشان، استقلال واقعا زیبا بازی می‌کرد.
استراماچونی هنوز از استقلال به فیفا شکایت نکرده، ولی همه می‌دانند که او هم یک داستان مالی دیگر با باشگاه را ادامه می‌دهد هر چند بعید به نظر می‌رسد بتواند ادعای خود را در نهایت به اثبات برساند و از استقلال غرامت دریافت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45dkqx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزنامه خبرورزشی

بازگشت سرمربی جنجالی به سود استقلال است یا به زیان آن ها؟!