//
کدخبر: ۲۷۹۶۷۲ //

محمدی‌راد: جزو بهترین ‌تیم‌های لیگ برتر هستیم/ درهفته سوم میزبان هراز آمل خواهیم بود

والیبالیست های سپاهان به مصاف هرازآمل میروند.

محمدی‌راد: جزو بهترین ‌تیم‌های لیگ برتر هستیم/ درهفته سوم میزبان هراز آمل خواهیم بود
به گزارش فرتاک نیوز،

 هفته سوم از رقابت های والیبال لیگ برتر باشگاههای کشور فردا یکشنبه پیگیری میشود.

برهمین اساس طلایی پوشان سپاهان از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان ورزشگاه نقش جهان اصفهان میزبان لبنیات هراز آمل خواهند بود.

در همین راستا  رحمان محمدی‌راد نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل راه‌یاب ملل کردستان در هفته دوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: از کیفیت بازی راضی نبودم اما با توجه با پتانسل دو تیم، پیش‌بینی می‌کردم که کیفیت بازی چطور خواهد بود. ما بازیکنان جوان خود به میدان رفتیم و سعی کردیم به همه بازیکنان بازی برسد.

سرمربی تیم والیبال سپاهان ادامه داد: سهم ما از این دیدار، تنها 3 امتیاز بود و بار فنی برای ما نداشت. از طرفی با توجه به شرایط تیم راه‌یاب ملل،‌ نباید بیش از این از آنها توقع داشت و باید به کادر فنی و بازیکنان نماینده کردستان، فرصت داد.

مربی پیشین تیم ملی گفت: در لیگ امسال 8 یا 9 تیم خوب حضور دارند که توانایی شکست دادن یکدیگر را دارند. دیدار بعدی ما مقابل هراز آمل خواهد بود که ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه است. این تیم توانایی بالایی دارد و من توقع یک بازی سنگین را مقابل هراز دارم.

محمدی‌راد در مورد اجرای برنامه 3 ساله‌اش در تیم سپاهان تصریح کرد: در لیگ گذشته که تیم سال نخست حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کرد‌، محدودیت‌هایی در جذب بازیکن داشتیم و بیشتر از بازیکنان بومی استفاده کردیم. با این حال همیشه جزو 4 تیم برتر جدول قرار داشتیم. برای لیگ 99 اما 5 بازیکن جدید به ترکیب تیم اضافه شدند تا کیفیت تیم ارتقا پیدا کند. این روندی است که از سال گذشته با هیئت مدیره سپاهان هماهنگ شده بود.

وی در پایان گفت: سپاهان همیشه در حد ایده‌آل تیمداری کرده و ما نیز جزو بهترین ‌تیم‌های لیگ هستیم. امیدوارم در کسب نتیجه هم بهترین باشیم.

تیم سپاهان در هفته سوم لیگ برتر والیبال میزبان هراز آمل است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۶۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان