//
کدخبر: ۲۷۹۵۵۳ //
ترکیب احتمالی سپاهان در هفته چهارم آسیا؛

نویدکیا با چند تغییر برای بردن النصر باز‌می‌گردد

مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان روز گذشته و در نشست خبری از تغییرات قطعی در مدل بازی و برخی نفرات تیم حرف زد.

نویدکیا با چند تغییر برای بردن النصر باز‌می‌گردد
به گزارش فرتاک نیوز،

سپاهان با ترکیب پیام نیازمند به عنوان دروازه بان و عزت پورقاز و گئورگی گولسیانی در قلب خط دفاعی که با امید نورافکن در دفاع چپ و دانیال اسماعیلی فر در دفاع راست، ترکیب دفاع 4 نفره در سیستم 3-3-4 را تشکیل داده بودند، کار را در دیدار رفت مقابل النصر در شرایطی آغاز کرد که مهدی کیانی، سروش رفیعی و محسن مسلمان سه هافبک میانی تیم بودند و در خط هجومی هم الغسانی، محبی و کی روش وارد بازی شده بودند.

این ترکیب البته به دلایلی در بازی امروز دستخوش تغییر و تحول خواهد شد؛ اول اینکه بازی های فشرده باعث می شود تا کادر فنی به بازیکنان از لحاظ بدنی زیاد فشار وارد نکنند و دومین موضوع عملکرد بازیکنان سپاهان در بازی رفت برابر النصر است که نکات مثبت و منفی زیادی را برای کادر فنی تیم پس از اولین بازی جدی با سپاهان آشکار ساخته است.

 

دروازه و خط دفاعی بدون تغییر

با این حال انتظار نمی رود شاهد تغییر خاصی در خط دفاعی چهار نفره تیم و همینطور پیام نیازمند باشیم و هر 5 بازیکن به احتمال فراوان بار دیگر از ابتدا وارد زمین خواهند شد؛ مگر اینکه عملکرد نه چندان خوب دانیال اسماعیلی فر، کادر فنی سپاهان را مجاب به استفاده از مرتضی منصوری در سمت راست خط دفاعی تیم کند.

 

خط هافبک؛ باز هم مثلث بازی رفت؟

سپاهان در دیدار رفت با دو گل مقابل النصر شکست خورد ولی هیچ کدام از این دو گل روی اشتباه خط میانی به ثمر نرسید. اگرچه سروش رفیعی روز خوبی را پشت سر نگذاشت، ولی مسلمان امیدوارکننده ظاهر شد و مهدی کیانی هم مثل همیشه جنگنده و متعصب بازی کرد. شاید محمد کریمی به جای یکی از این سه بازیکن و برای اینکه از شدت خستگی این بازیکنان کاسته شود، از ابتدا وارد زمین خواهد شد. در این پست رسول نویدکیاو یاسین سلمانی هم در دسترس نویدکیا هستند و اگر دیدید سلمانی به طور ثابت وارد زمین شده، اصلا شک نکنید، چون این بازیکن 18 ساله یکی از استعدادهای آکادمی باشگاه سپاهان به شمار می‌رود که در تیم ملی جوانان هم نقش موثری در مرکز زمین ایفا می کند.

 

خط هجومی؛ حداقل با یک تغییر

استنلی کی‌روش، محسن الغسانی و محمد محبی در شرایطی در دیدار رفت برابر النصر از ابتدا وارد زمین شدند که بازیکن عمانی سپاهان اصلا خوب بازی نکرد و استنلی کی روش هم در حد انتظاراتی که از او وجود دارد، ظاهر نشد. اگر حضور محبی را در ترکیب اصلی ثابت بدانیم، شاید حداقل یکی از میان کی روش و الغسانی روی نیمکت بنشیند. البته که شانس محسن الغسانی بسیار بیشتر از جوان عمانی تیم سپاهان است.

 

ترکیب احتمالی سپاهان

پیام نیازمند- امید نورافکن، عزت پورقاز، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی کیانی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمد محبی، سجاد شهباززاده، رضا میرزایی.

سپاهان با توجه به شکست در دیدار رفت، در بازی برگشت برای اینکه شانس صعودش همچنان حفظ شود، راهی جز پیروزی برابر النصر ندارد و نویدکیا بی شک با ترکیبی وارد زمین خواهد شد که از آنها انتظار بردن داشته باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۵۵۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان