//
کدخبر: ۲۷۹۰۸۲ //

نوازی: از تلاش بازیکنان راضی هستیم/ داور یک پنالتی برای ما نگرفت

مربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: شرایط تیم ما در بازی با الاهلی خوب بود در صورتی که تنها سه هفته است با این تیم کارمان را شروع کردیم.

نوازی: از تلاش بازیکنان راضی هستیم/ داور یک پنالتی برای ما نگرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد نوازی بعد از شکست شهرخودرو مقابل الاهلی امارات اظهار داشت: به تیم حریف تبریک می‌گویم. شرایط بازی به شکلی رقم خورد که در نیمه اول تیم ما کمی عقب بازی کرد اما بازیکنان ما تلاش خیلی خوبی داشتند.

وی افزود: بر خلاف جریان بازی گل را دریافت کردیم و داور یک پنالتی برای تیم ما نگرفت.آن زمانی که داور پنالتی را برای ما نگرفت بازی مساوی بود و اگر آن صحنه به سود تیم ما اعلام می شد شاید شرایط بازی از این رو به آن رو بر می گشت اما بعد از اینکه آن صحنه پنالتی به سود ما اعلام نشد به مشکل خوردیم.

مربی تیم شهرخودرو تصریح کرد: شرایط تیم ما در بازی امشب خیلی خوب بود در صورتی که سه هفته است با این تیم کارمان را شروع کردیم. یک توپ هم به تیر دروازه زدیم و در کل از بازیکنان تیممان راضی هستیم. امیدوارم استراحت خوبی داشته باشیم و برای بازی بعد آماده شویم.

نوازی در خصوص وضعیت استادیوم محل برگزاری مسابقه گفت: من فکر می کنم شرایط خوب بود،هر کشوری میزبانی را قبول نمی کند و جای تشکر دارد اما نواقصی وجود دارد و حتی در هتل وضعیت چندان خوبی نداریم.

وی با اشاره به شرایط تهویه‌ای که برای این بازی‌ها در نظر گرفته شده  تاکید کرد: من این همه در کشورهای عربی بازی کردم ولی هرگز چنین سیستمی را ندیدم. حتی در کنار زمین احساس سرما می‌کردم. مسلماً برای بازیکنان وسط زمین شرایط ایده‌آل بود و اگر این تهویه مطبوع نبود، هر دو تیم در دقایق پایانی به مشکل می‌خوردند. امیدوارم که قطر بتواند جام جهانی را به همین شکل به خوبی انجام دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۹۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان