//
کدخبر: ۲۷۸۴۷۵ //

فریبا: هوادار استقلال توقع نتیجه در آسیا نداشته باشد

استقلال در حالی که باید برای برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راهی قطر شود اما این تیم در حال حاضر بخش مهمی از نفراتش را در تمرینات در اختیار ندارد.

فریبا: هوادار استقلال توقع نتیجه در آسیا نداشته باشد
به گزارش فرتاک نیوز،

بهتاش فریبا بازیکن و مربی سابق تیم استقلال امروز به دعوت نصرالله عبداللهی به تمرین تیم استقلال رفت و البته آنطور که خودش می گوید غمگین و نگران از تمرین بازگشت:" ای کاش نمی رفتم سر تمرین. تیم باید برود قطر برای بازی های لیگ قهرمانان اما در تمرینات نهایتا 5 بازیکن اصلی  و بقیه نفرات  جوان بودند. "

او افزود:" نمی خواهم بگویم جوان ها بد هستند اما استقلال  باید چند روز دیگر به مصاف تیم هایی برود که دستمزد یک بازیکنشان به اندازه کل بودجه تیم ما است. از طرفی تیم هم نمی تواند به بازی های لیگ قهرمانان نرود. استقلال تیم بزرگی در آسیا  است و دو قهرمانی در جام باشگاه ها دارد و باید از اعتبارش دفاع کند. متاسفانه شرایطی که امروز دیدم نگرانم کرد."

مهاجم تیم ملی ایران در دهه شصت در ادامه گفت:" دلم برای مربیانمان سوخت. من شنیده ام محمودزاده مسئول کمیته نقل و انتقالات گفته که آن 5 بازیکنی که قراردادشان تمام شده باید در تمرینات شرکت کرده و آسیا استقلال را همراهی کنند. اگر اینطور است چرا بازیکنان در تمرین حضور پیدا نمی کنند؟ متاسفانه هیچکدام از بازیکنان نیامده بودند و این خیلی نگران و ناراحتم کرد. بنده خدا عمو نصی با تلفن با این بازیکنان تماس می گرفت و پاسخگو نبودند."

بهتاش فریبا همچنین گفت:" مشکل اینجا است که قانون اجازه نمی دهد که تیم به مسابقات لیگ قهرمانان نرود و به نوعی رفتن استقلال اجباری است وگرنه من فکر می کنم با این شرایط تیم نباید می رفت. الان هم استقلال فقط به خاطر مسایل قانونی و جرایمی که وجود دارد مجبور است که به قطر برود. حریفان استقلال تا دندان مسلح هستند و به نظر من آقای سعادتمند باید صادقانه به هواداران شرایط را بگوید. چرا که هوادار از شرایط خبر ندارد و از تیم نتیجه می خواهد."

او اضافه کرد:" باشگاه باید بیانیه ای بدهد که هوادار منتظر نتیجه نباشد و در صورتی که تیم نتیجه نگیرد فشار زیادی را متحمل نباشد. الان یکی از باشگاه های عربستانی در بازی های آخر لیگ کشورشان تمام بازیکنان تیم دومش را به میدان فرستاد تا کاملا آماده رقابت های لیگ قهرمانان شود اما استقلال در حال حاضر بازیکن ندارد. استقلال تیم بزرگ و با شخصیتی در آسیا است و بازهم می گویم بهترین کار این است که مدیریت هواداران را از شرایط آگاه کند و بگوید که تیم فقط برای اینکه قانون اجازه نمی دهد به این مسابقات می رود."

بهتاش فریبا با بیان اینکه اگر بازیکنان به تمرین بیایند هنوز فرصت جمع شدن تیم هست گفت:" امیدوارم این اتفاق بیفتد چون این تیم در کنار هم بازی کرده و با چند جلسه تمرین در قطر می تواند دوباره سر و شکل بگیرد. در غیراینصورت شرایط خیلی سخت خواهد بود."
مربی سابق استقلال درمورد بازگشت استراماچونی گفت:" من همیشه از حضور استراماچونی حمایت کردم. حتی زمانی که تیم با او نتیجه نمی گرفت خیلی ها انتقاد کردند اما جزو حامیانش بودم چرا که روند تیم مشخص بود که او کارش به خوبی انجام می دهد.  معتقدم به فرهاد هم باید وقت بدهند. با این وجود امیدوارم سعادتمند و گروهش بتوانند استراماچونی را برگردانند."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۴۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان