//
کدخبر: ۲۷۸۳۶۸ //

اخبار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا

در فاصله یک ماه مانده تا پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان در لالیگا خبر‌های متفاوتی از باشگاه بارسلونا به گوش می‌رسد.

اخبار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی که روز ۵ اکتبر (۱۵ مهر) پنجره نقل و انتقالات تابستانی لالیگا بسته خواهد شد این روز‌ها خبر‌های گوناگونی از باشگاه بارسلونا در رسانه‌ها منتشر می‌شود.

در این گزارش به مهمترین اخبار نقل و انتقالات باشگاه بارسلونا می‌پردازیم.

بارسلونا به دنبال گارسیا

به نوشته روزنامه موندو دیپورتیوو باشگاه بارسلونا آماده است یک بار دیگر برای خرید اریک گارسیا مدافع تیم منچسترسیتی اقدام کند.
این بازیکن جوان که محصول آکادمی معروف لاماسیای بارسلونا است کمتر از ۱۲ ماه دیگر با منچسترسیتی قرارداد دارد و هنوز با تمدید قرارداد خود موافقت نکرده است.

لوئیس سوارز ژن یوونتوسی دارد

آریدو برایدا مدیر سابق باشگاه بارسلونا گفت: لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای این تیم ژن یوونتوسی دارد و برای بازی در کنار کریستیانو رونالدو در قهرمان سری آ هیچ مشکلی نخواهد داشت.

او به توتواسپورت گفت: سوارز یک جنگجو است و روحیه جنگندگی او به دیگر بازیکنان تیمش منتقل می‌شود. شخصیت و ژن بازی برای یوونتوس و دیگر تیم‌های بزرگ را دارد.

بارسا اومتیتی را برای خرید دیپای می‌دهد

به نوشته روزنامه اسپورت ایالت کاتالونیا بارسلونا در تلاش است تا ساموئل اومتیتی مدافع خود را متقاعد کند که به عنوان بخشی از قرارداد خرید ممفیس دیپای، مهاجم لیون، راهی این تیم شود.

بارسلونا که به دنبال خرید ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون است تلاش می‌کند تا هزینه‌های انتقال این بازیکن ۲۶ ساله را کم کند و ممکن است ساموئل اومتیتی را به عنوان بخشی از این قرارداد به باشگاه لیون منتقل کند.

دیپای تایید کرد که از علاقه بارسلونا برای خرید خود اطلاع دارد، اما می‌گوید نمی‌داند آیا این انتقال تابستان امسال انجام خواهد شد یا نه. این بازیکن مورد توجه تیم آ اس رم نیز قرار دارد.

انتقال کوتینیو به لیگ برتر منتفی شد

کیا جورابچیان، مدیر برنامه‌های فیلیپه کوتینیو هافبک برزیلی بارسلونا، بازگشت او به لیگ برتر انگلیس را منتفی دانست.

کوتینیو که فصل گذشته به طور قرضی برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد به نیوکمپ بازگشته، اما خبر‌هایی از تمایل لیورپول برای خرید بازیکن سابق خود منتشر شده، اما کیا جورابچیان این موضوع را منتفی دانست.

او گفت: رونالد کومان، سرمربی بارسلونا، درست یک روز پس از قهرمانی بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا با کوتینیو تماس گرفت و به او گفت در برنامه‌هایش جای دارد و می‌خواهد او را بازگرداند.

بارسلونا و خرید هاورتز در آینده

با وجود انتقال کای هاورتز ستاره جوان بایر لورکوزن به چلسی، ولفگانگ سرمربی سابق بایرلورکوزن معتقد است احتمال انتقال این بازیکن به لالیگا در آینده وجود دارد.

او گفت: کای هاورتز تنها ۲۱ سال سن دارد و رفتن او به لیگ برتر به این معنی نیست که رئال مادرید و بارسلونا برای خرید او در آینده ابراز علاقه نخواهند کرد.

اینتر هیچ وقت درباره خرید مسی مذاکره نکرد

خاویر زانتی نایب رئیس باشگاه اینتر میلان عنوان کرد اینترمیلان هرگز در شرایطی نبوده که برای خرید مسی پیشنهاد دهد او همچنین ادعا کرد که بارسلونا برای جذب لائوتارو مارتینز هم اقدامی نکرده است.

زانتی گفت موضع ما این است که ابتدا بازیکن بفروشیم و سپس بخریم. ما باید فیرپلی مالی را رعایت کنیم بنابراین معنی ندارد بنشینیم و برای خرید مسی مذاکره کنیم.

اطمینان اینترمیلان از خرید ویدال

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا اینتر میلان درباره خرید آرتورو ویدال مهاجم بارسلونا مطمئن است. نراتزوری‌ها قراردادی ۲ ساله با این مهاجم امضا خواهند کرد.

انتقال مارتینز به بارسلونا منتفی شد

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی اینترمیلان که مورد توجه بارسلونا قرارداد داشت، دیگر در فهرست خرید این تیم نیست.

مخالفت اینتر با فروش مارتینز باعث شد تا کاتالان‌ها به سراغ گزینه دیگری به نام ممفیس دیپای بروند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۳۶۸ //
ارسال نظر
 
  • امیر محمد

    مسی نباید در بارسا بماند و باید به تیم منچستر سیتی برود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان