//
کدخبر: ۲۷۸۳۳۸ //

خیز دوباره بارسلونا برای جذب مدافع منچستر سیتی

بارسلونا قصد دارد این هفته با پیشنهاد مالی بالاتر از 10 میلیون یورو برای خرید اریک گارسیا از منچسترسیتی اقدام کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

یکی از عوامل مهم نتایج ضعیف بارسلونا در فصل جاری ضعف قابل توجه بخش دفاعی ای تیم بود و نمود این نظریه را می توان دریافت هشت گل از بایرن مونیخ و وداعی تلخ و باورنکردنی با لیگ قهرمانان دانست. حالا و با ورود رونالدو کومان، این تیم به دنبال مرتفع کردن ضعف های خود را بخش های مختلف و خرید یک مدافع میانی جدید است.

نام اریک گارسیا، مدافع اسپانیایی منچسترسیتی مدت هاست در لیست خرید بارسلونا قرار گرفته و مذاکرات زیادی در این باب بین طرفین انجام شده است. اریک گارسیای 19 ساله که در آکادمی لاماسیا متعلق به بارسلونا رشد کرده، آخرین سال قرارداد خود با منچسترسیتی را سپری می کند و خود او نیز علاقمند به بازگشت به بارسلونا برای فصل بعد است.

 

اما عدم توافق مالی تا به امروز مانع نهایی شدن این انتقال بوده است. منچسترسیتی برای فروش اریک گارسیا 25 میلیون می خواهد و بارسا این رقم برای بازیکنی که فقط یک سال قرارداد دارد را بالا می داند، اما حالا و طبق ادعای موندو دیپورتیوو، بارسلونا قصد دارد با رقمی بین 10 تا 15 میلیون یورو برای خرید این مدافع اسپانیایی اقدام کند. با توجه به اینکه سیتی سال دیگر این بازیکن را رایگان از دست خواهد داد، ممکن است این بار به پیشنهاد بارسلونا پاسخ مثبت دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۸۳۳۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان