//
کدخبر: ۲۷۷۸۸۲ //

باشگاه نساجی با جدایی فکری مشکلی ندارد

در صورتی که باشگاه استقلال محمود فکری را بخواهد باشگاه نساجی قرارداد این مربی را فسخ و با حضور او در جمع آبی ها موافقت خواهد کرد.

باشگاه نساجی با جدایی فکری مشکلی ندارد

با جدایی فرهاد مجیدی از جمع استقلالی ها حالا محمود فکری یکی از گزینه های مربیگری این تیم بشمار می رود. او یک فصل دیگر با نساجی قرارداد دارد و به همین بهانه به پاسخ دو باشگاه لیگ برتری پاسخ منفی داد اما علی نظری جویباری یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه نساجی اعلام کرد در صورتی که تیم خواهان محمود فکری استقلال باشد ما مشکلی با حضور او در جمع آبی ها نخواهیم داشت چرا که می خواهیم به استقلال کمک کنیم.

به گزارش فرتاک نیوز،محمود فکری در اولین حضور در لیگ برتر به همراه تیم نساجی در 10 هفته پایانی لیگ برتر نتایج خوبی به دست آورد بطوریکه نساجی تیم سوم دور برگشت بازی ها شد. البته محمود فکری پیش از این در لیگ برتر به عنوان دستیار حضور داشت از جمله استقلال. صعود به همراه نفت مسجد سلیمان به لیگ برتر در کارنامه او دیده می شود. ضمن اینکه نیم فصل مربیان تیم های شاهین شهرداری بوشهر و آلومینیوم اراک بوده که در همان فصل به لیگ برتر صعود کردند.

محمود فکری بیش از یک دهه کاپیتان تیم آبی ها بوده و به نظر می رسد از حیث حضور در ترکیب استقلال رکوردار است. جالب اینکه وی در نساجی از یک کادر استقلالی هم بهره برد. صمد مرفاوی که در برهه ای سرمربی استقلال بوده؛ سیروس دین محمدی که سرمربیگری در لیگ یک را تجربه کرده و حنیف عمران زاده که 8 فصل بازیکن استقلال بود و در صورتی که سرمربی آبی ها شود به نظر می رسد این مربیان را هم با خود به استقلال خواهد آورد.

باشگاه استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی اعلام کرد که به دنبال بازگشت استراماچونی است؛ فدراسیون فوتبال بر اساس مصوبه ای که به تازگی به باشگاه های لیگ برتری ابلاغ کرده به باشگاه استقلال اعلام داشته نمی تواند قرارداد تازه ای با مربی ایتالیایی امضاء کند. و شاید در نهایت چاره حساب استقلال روی گزینه های داخلی باشد. از سویی گفته می شود مجید نامجو مطلق در صورت جلب رضایت فرهاد مجیدی در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان مربی موقت روی نیمکت آبی ها خواهد نشست تا تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۸۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان