//
کدخبر: ۲۷۷۶۸۱ //
یاداشتی از علی مسعودی

اختصاصی/ جام تلخ و شیرین مجیدی و سعادتمند!

دیدار استقلال تهران و تراکتور تبریز در فینال جام حذفی فوتبال کشور می تواند در پایان آن آبستن حوادثی برای استقلالی ها باشد.

اختصاصی/ جام تلخ و شیرین مجیدی و سعادتمند!
به گزارش فرتاک نیوز،

فینال جام حذفی در حالی امروز برگزار می شود که برای هر دو تیم اهمیت چندانی دارد. تراکتوری‌ها برای رهایی از هزینه‌های سرسام آور فصل گذشته و خلاص شدن از حرف و حدیث‌ها، نیاز به یک جام دارد تا خودش را به هواداران تحمیل کند و در سوی مقابل استقلالی‌ها نیز برای اینکه شیرینی برد دربی را تلخ نکنند، فقط به قهرمانی فکر می‌کنند.

اما بحث اصلی فینال به خود فرهاد مجیدی مربوط می‌شود که خودش قبل بازی صراحتا اعلام کرده بعد از فینال از استقلال خواهد کرد. حال اگر این ترک کردن با از دست دادن جام قهرمانی باشد، شاید خیلی‌ها ناراحت آن نباشند و با استفایش موافقت کنند و به فکر مربی دیگری باشند، ولی اگر با قهرمانی همراه شود، آن وقت مدیریت باشگاه با چالش سخت‌تری مواجه خواهد شد. چالشی که می‌تواند تاوان سنگینی را برای سعادتمند  (مدیر عامل باشگاه) به همراه داشته باشد. تحت فشار گرفتن مقابل هواداران و رسانه‌ها و مسائل دیگری که خود سعادتمند شروع کننده آن بوده و باید خودش را آماده همه این مشکلات کند. او قبل از دربی 93 خودش را وارد چالشی بزرگی کرده که قطعا برنده شدن در آن دل شیر می‌خواهد و البته مرد عمل! مطرح کردن بازگشت استراماچونی آن هم در شرایط فعلی یکی از خطرناک‌ترین کارهای مدیریت بوده که با روح و روان هواداران و حتی بازیکنان، بازی کرده است. بازی با روح و روان هوادارانی که هنوز هم داغ رفتن استراماچونی را فراموش نکرده‌اند و بی‌صبرانه منتظر بازگشت مرد محبوب ایتالیایی هستند. با این تفاسیر خود وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل باشگاه آبی‌ها به خوبی می‌دانند مطرح کردن بازگشت "استرا" در شرایط کنونی، تاوان سنگینی دارد که این تاوان را باید بپردازند.

وقتی مدیرعامل باشگاه در آستانه دربی، بحث مذاکره با استراماچونی را مطرح کرد، همین  خودش یک بازی خطرناکی بود که اگر نتواند به حرفی که زده، عمل کند و فرهاد مجیدی هم با قهرمانی استقلال، از تیم جدا شود، آن وقت سعادتمند باید برای هر نوع جنگی آماده باشد. جنگ با هواداران، رسانه‌ها و دیگران که از همان ابتدا کار مدیریت را غیر حرفه‌ای می دانستند. در شرایط فعلی خود سعادتمند هم به خوبی می‌دانست بازگرداندن مربی ایتالیایی کار بسیار دشواری است که شاید بیشتر بازی با اذهان عمومی بوده تا امید داشتن به، به بازگشت مربی که در شرایط بسیار خوب، پولش را ندادند تا استقلال صدرنشین را  ترک کند و به کشورش بازگردد. حال الان که اوضاع مالی باشگاه استقلال اصلا تعریفی ندارد و غرق در بدهی است، چطور می‌شود، امیدوار بود بود و باور کرد که وزیر ورزش و مدیریت باشگاه به دنبال بازگرداندن این مربی هستند؟!

در هر حال کار مدیریت باشگاه آن هم در آستانه لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت و دشوار شده که باید دید برنده این چالش چه کسی خواهد شد؟ آیا فرهاد مجیدی برنده می شود و با قهرمانی تیم را ترک می‌کند و سعادتمند را مقابل هواداران و رسانه ها قرار می‌دهد، یا اینکه اتفاق دیگری رخ می‌دهد و تیم می بازد تا شاید، سعادتمند به خواسته اش برسد و مربی مورد نظرش را به روی کار بیاورد؟!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۶۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان