//
کدخبر: ۲۷۷۵۰۱ //

واکنش باشگاه اینتر به شایعه جذب لیونل مسی

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر تایید کرد این باشگاه هیچ علاقه‌ای به جذب لیونل مسی ندارد و اقدامی در این باره انجام نخواهد داد.

واکنش باشگاه اینتر به شایعه جذب لیونل مسی
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روز پیش لیونل مسی درخواست خود برای جدایی از بارسلونا را به این باشگاه ارائه داد و از آن زمان بود که گمانه‌زنی‌ها درباره تیم بعدی این فوق ستاره آرژانتینی آغاز شد. در این رابطه گفته شد که اینتر یکی از مشتریان احتمالی مسی خواهد بود اما حالا مدیر ورزشی این باشگاه تایید کرده که آنها علاقه ای به جذب مسی ندارد.

پیرو آسیلیو در این باره به اسکای گفت: " هیچ چیزی در مورد مسی وجود ندارد ، من حتی نمی دانم این ایده ها از کجا ناشی می شود. هیچ کس در فوتبال نمی تواند مسی را بخواهد."

این اظهار نظر مدیر ورزشی باشگاه اینتر نشان می دهد که نراتزوری از دور رقابت برای جذب لیونل مسی کنار رفته و حالا منچسترسیتی و بعد از آن پاری‌سن‌ژرمن بیشترین شانس را برای جذب فوق ستاره آرژانتینی خواهند داشت.

 

آسیلیو در ادامه درباره شایعات حضور لائوتارو مارتینز در بارسلونا نیز گفت: " هیچ مذاکره‌ای درباره لائوتارو مارتینز آغاز نشده زیرا حقیقتاً هیچ اتفاقی در این‌باره رخ نداده است. ما هرگز مذاکراتی را در این باره شروع نکرده ایم."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۵۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان