//
کدخبر: ۲۷۷۴۹۸ //

کرونا و ضرر باورنکردنی که به بارسلونا تحمیل شد

باشگاه بارسلونا به دلیل مسائل مربوط به ویروس کرونا مبتلا ضرری حدوداً 100 میلیون یورویی روبرو شده است.

به گزارش فرتاک نیوز،

ویروس کرونا علاوه بر مسائل مربوط به سلامتی، اقتصاد کل دنیا را هم تحت تاثیر خود قرار داد؛ فوتبال نیز از این قاعده مستثنی نبود و بسیاری از باشگاه‌ها با مشکلات عدیده مالی روبرو شدند و حتی برنامه هایشان برای فصل نقل و انتقالات کاملاً به هم ریخت.

بارسلونا یکی از باشگاه هایی بود که به نظر می‌رسد بیشترین ضرر را از مسائل مربوط به شیوع ویروس کرونا و تبعات آن متحمل شده است. بر اساس ادعای خبرنگاری به نام مارشال یورنته باشگاه کاتالانی حسابرسی مربوط به فصل 20-2019 را انجام داده که نتایج آن نشان می دهد برگزاری بازی ها پشت درهای بسته، لغو چند ماهه بازی ها و فروش کمتر در فروشگاه های باشگاه به دلیل قرنطینه باعث ضرر هنگفتی به بلوگرانا شده است.

در کل بارسلونا چیزی بالغ بر 97.5 میلیون یورو با ضرر روبرو شده که مبلغ بسیار هنگفتی به نظر می‌رسد. از طرفی بحث جدایی لیونل مسی که مدعی شده می تواند به شکل رایگان بارسلونا را ترک کند می تواند به نوعی کمر باشگاه کاتالانی را بشکند. این در حالی است که البته بارسلونا زیر بار این موضوع نمی‌رود و معتقد است تنها در صورتی مسی نمی‌تواند جدا شود که بند فسخ 700 میلیون یورویی اش پرداخت شده باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۴۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان