//
کدخبر: ۲۷۷۴۷۱ //

برانکو، استرا و شفر برگردند تا رضایت بدهند

برنامه این بود؛ استراماچونی، برانکو و شفر به هر قیمتی که شده تخفیف بدهند تا پرونده‌ها در فیفا بسته شود.

برانکو، استرا و شفر برگردند تا رضایت بدهند
به گزارش فرتاک نیوز،

وقتی احمد سعادتمند برای مذاکره با استراماچونی به ایتالیا رفت بلافاصله معاون وزارت ورزش مصاحبه کرد و گفت: «سعادتمند مجوزی از وزیر و بنده برای سفر به اروپا نداشت و ما از او نخواستیم برود. این تصمیمی بود که شخصاً برای مذاکره برای تخفیف یا چیزی شبیه آن! گرفت.»

وزارت با این جمله همه چیز را از سر خود باز کرد. بعد هم سعادتمند توضیح داد که برای تخفیف گرفتن رفته، ولی آن‌قدر از فرهاد مجیدی دلخور بود که گفت مگر خود مجیدی چطور سرمربی استقلال شد؟ به هر حال با او هم مذاکراتی صورت گرفت که سرمربی شد!

از اختلاف سعادتمند و مجیدی همه خبر دارند. استقلال این روز‌ها همچون آتشی زیر خاکستر است و هر لحظه باید منتظر ماند و دید که بعد از فینال جام حذفی چه کسی استعفا می‌دهد و چه کسی قرار است در آسیا استقلال را هدایت کند؟ آنچه مسلم است حالا این خطر وجود دارد که آبی‌ها حتی فینال جام حذفی را هم به تراکتور ببازند، چون این بدترین زمان ممکن برای استعفا دادن و البته بدترین زمان ممکن برای مطرح شدن دوباره نام استراماچونی بود.

برنامه این بود؛ استراماچونی، برانکو و شفر به هر قیمتی که شده تخفیف بدهند تا پرونده‌ها در فیفا بسته شود. در این راه حتی بحث بازگشت استراماچونی مطرح شد و شایعه حضور برانکو در سپاهان به گوش رسید. طبعاً اگر این نفرات به ایران برگردند، هم پرونده‌شان در فیفا بسته می‌شود و هم راحت‌تر می‌توان از آن‌ها تخفیف گرفت. شاید نفس مذاکره سعادتمند با استرا هم در همین راستا بود هرچند نام فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی برای لیگ قهرمانان آسیا رد شد و سعادتمند هم گفت از مجیدی حمایت می‌کنم و او فعلاً سرمربی ماست، چون قرارداد دارد. حالا اگر مجیدی استعفا بدهد که طبعاً پولی نمی‌گیرد، ولی اگر استرا بیاید و مجیدی را کنار بگذارند باید پول سال دوم قراردادش را هم بدهند.

نکته مهم، اما اینجاست که استقلال طبق گفته احمد سعادتمند باید حدود ۲ میلیون یورو به استراماچونی بدهد، ولی اگر این مربی برگردد و روی نیمکت بنشیند، یک میلیون یورو به سود استقلال می‌شود و از طرفی استراماچونی هم بعد از ماه‌ها بیکاری بالاخره تیم پیدا می‌کند. با این فرمول و البته با اجازه وزارت ورزش طبعاً استرا شانس دارد که برگردد. البته او هم باید همسرش را راضی کند و یکسری مجوز‌ها برای بازگشت مجددش صادر شود. این طوری آن دسته از هواداران استقلال که مدام می‌گفتند استرا باید برگردد به خواسته‌شان می‌رسند و یک فشار بزرگ هم از روی دوش وزیر ورزش برداشته می‌شود.

نکته: احمد سعادتمند گفت استراماچونی ۲ میلیون یورو از ما می‌خواهد و مهدی قایدی هم پیشنهاد ۲ میلیون یورویی دارد!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان