//
کدخبر: ۲۷۶۹۹۳ //

شرط عجیب استقلال برای ادامه همکاری با مجیدی

هر چند مدیرعامل باشگاه استقلال تاکید کرده است با استعفای فرهاد مجیدی مخالفت می‌شود اما باشگاه شرط سنگین و عجیبی را برای ادامه همکاری با وی تعیین کرده است.

شرط عجیب استقلال برای ادامه همکاری با مجیدی
به گزارش فرتاک نیوز،

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه‌ترین گفتگوی خود به تشریح اتفاقات رخ داده در روزهای گذشته و استعفای فرهاد مجیدی پرداخت. هرچند سعادتمند تاکید داشت باشگاه با استعفای مجیدی مخالف است و بارها از وی در طول فصل حمایت کرده اما از عملکرد فنی مجیدی هم انتقاد کرد.

وی در بخشی از این گفتگو، سعادتمند اعلام کرد: هرچند نایب قهرمان شدیم اما ۱۴ امتیاز اختلاف با صدر جدول در شان استقلال نیست. شاید توقع من زیاد باشد ولی در هر پست بازیکنان بسیار خوبی داریم.

سعادتمند که به خاطر رسانه‌ای شدن خبر مذاکره‌اش با آندره استراماچونی از روز گذشته تحت فشار است، امروز این مذاکره را رد و در عین حال تاکید کرد استراماچونی می‌تواند یکی از گزینه‌های فصل بعد استقلال باشد!

نکته عجیب اینجاست که مدیرعامل استقلال شرط سنگین و تقریباً عجیبی را برای ادامه همکاری با مجیدی مطرح کرد. وی گفت: باید با همین کادر و بازیکنان قهرمان آسیا شویم. این انتظار من است. مجیدی تا پایان لیگ قهرمانان آسیا سرمربی است. نتایج خوب هم بگیرد، به کارش ادامه می‌دهد. کدام عقل سلیم می‌گوید سرمربی با نتایج خوب را عوض کنیم. اما حق باشگاه است که برای فصل بعد تصمیم بگیرد.

به نظر می‌رسد مدیرعامل استقلال با اعلام این شروط زمینه و ذهنیت‌ها را برای قطع همکاری با مجیدی آماده می‌کند. رسیدن به هدف و شرطی که سعادتمند برای مجیدی و قهرمانی در آسیا تعریف کرده، در شرایط عادی هم برای باشگاه‌های ایرانی بسیار سخت و تقریباً محال بود و پیش کشیدن آن در دوران کرونا می‌تواند نشانه‌ای از علاقه باشگاه به قطع همکاری با مجیدی و بازگشت مربی ایتالیایی باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۹۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان