//
کدخبر: ۲۷۷۴۶۶ //

کولاک پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات / سه خرید جدید قطعی شد

صبح امروز یحیی گل محمدی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که سه خرید تیم پرسپولیس قطعی خواهند شد و هر سه بازیکن بعد از توافق با پرسپولیس قرارداد خود را با این باشگاه به امضا رساندند.

صبح امروز یحیی گل محمدی در پستی اینستاگرامی اعلام کرد که سه خرید تیم پرسپولیس قطعی خواهند شد و از ظهر امروز نیز جلسات برای خرید بازیکنان در محلی خارج از باشگاه برگزار شد.

به گزارش فرتاک نیوز، سعید آقایی، مدافع چپ فصل گذشته سپاهان که در پایان لیگ نوزدهم قراردادش با طلایی پوشان به پایان رسیده بود، در پایان جلسه با مدیران پرسپولیس قرارداد را با این باشگاه به امضا رساند تا اولین خرید سرخپوشان برای لیگ نوزدهم لقب گیرد.

کولاک پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات

حامد لک، دروازه‌بان فصل گذشته تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز و مسئولان باشگاه پرسپولیس هم جلسه خود را برگزار کردند و به این ترتیب لک با قرادادی دو ساله به سرخ‌پوشان تهران پیوست.

کولاک پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات

عیسی آل کثیر، مهاجم فصل گذشته صنعت نفت و یکی از برترین گلزنان لیگ نوزدهم پس از چند ساعت مذاکره با پرسپولیس به توافق رسید.

کولاک پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات

آل کثیر پیش از این هم در دو مقطع گزینه پرسپولیس بود، ولی در نهایت پیوستنش به این باشگاه میسر نشد تا اینکه امروز با باشگاه به توافق رسید. این توافق به دلیل اختلاف مالی میان طرفین چند ساعتی به طول انجامید تا اینکه در نهایت به عقد قرارداد ختم شد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۴۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان