//
کدخبر: ۲۷۷۳۶۶ //

فیاض و علیپور اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس

با اعلام وزارت ورزش و جوانان دو عضو جدید به هیات مدیره پرسپولیس اضافه شدند و با استعفای مهرداد هاشمی نیز موافقت شد.

فیاض و علیپور اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

براساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی  پرسپولیس اعضا جدید هیئت مدیره این باشگاه  منصوب شدند.

سید محمد فیاض و غلامعلی محمد علیپور ، براساس مصوبه مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس به عنوان اعضا جدید هیئت مدیره این باشگاه منصوب شدند.

سیدمحمد فیاض،  شهردار منطقه 18 تهران بوده که در سوابق کاری او مدیرکلی دفتر طرح و برنامه و بودجه وزارت ورزش و جوانان نیز دیده می‌شود. از دیگر سوابق فیاض می‌توان به این موارد اشاره کرد:
مدیریت سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری، مدیریت شرکت توسعه ایستگاه های مترو تهران، مدیریت سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران

 

 


علیپور سابقه حضور در نفت تهران را در کارنامه دارد که توانست این تیم را به لیگ برتر بازگرداند. او از سال 82 در هیات فوتبال عضویت داشت و سابقه مدیریت 14 ساله باشگاه نفت را برعهده دارد و از این حیث مدیری ورزشی شناخته می‌شود. علیپور البته در دوره مدیریت محلوجی و عابدینی نیز در هیات مدیره پرسپولیس عضویت داشت. او از مدیران ارشد وزارت نفت و قریب ۱۰ سال رئیس سازمان فوتبال شرکت ملی نفت ایران بوده است.

همچنین مجمع عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن قدردانی از خدمات سید مهرداد هاشمی در مدت حضورش در هیئت مدیره این باشگاه با استعفای وی موافقت و اعلام کرد که به زودی نفرجایگزین تعیین و معرفی خواهد شد.

با این حال اکنون اعضای هیات مدیره پرسپولیس را این نفرات تشکیل خواهند داد: مهدی رسول پناه، علی رغبتی، غلامعلی محمد علیپور و سیدمحمد فیاض تشکیل خواهند داد و این در حالیست که طبق علام وزارت ورزش نفر پنجم اعضای هیات مدیره نیز به زودی معرفی و کار خود را آغاز خواهد کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۳۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان