//
کدخبر: ۲۷۷۱۱۱ //

حضور گواردیولا در بارسلونا برای مذاکره با مسی

سرمربی منچسترسیتی برای مذاکره با لیونل مسی و باشگاه بارسلونا در شهر بارسلونا حضور پیدا کرده است.

حضور گواردیولا در بارسلونا برای مذاکره با مسی
به گزارش فرتاک نیوز،

رنامه «چیرینگیتو» از شبکه تلویزیونی «مگا» اسپانیا اعلام کرد، پپ گواردیولا شب گذشته (جمعه) در شهر بارسلونا رؤیت شده است. طبق ادعای این برنامه تلویزیونی، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی برای مذاکره با لیونل مسی و باشگاه بارسلونا به این شهر سفر کرده است. پپ قصد دارد شاگرد پیشین خود را برای ترک نوکمپ و پیوستن به او در منچسترسیتی متقاعد کند.

لیونل مسی 33 ساله که هنوز یک سال دیگر از قرارداد کنونی‌اش با بارسلونا باقی مانده است، روز سه‌شنبه به اطلاع این باشگاه رساند که قصد دارد بعد از نزدیک به 20 سال حضور در این باشگاه، نوکمپ را ترک کند. مسی قصد دارد با استفاده از بندی که در قراردادش وجود دارد، با فسخ قراردادش در این تابستان از بارسا جدا شود.

از باشگاه‌هایی همچون منچسترسیتی، پاری‌سن‌‌ژرمن، منچستریونایتد، اینتر و یوونتوس به‌عنوان مقاصد احتمالی فوق‌ستاره بارسلونا یاد شده است، اما گفته می‌شود دو باشگاه منچسترسیتی و پاری‌سن‌ژرمن توان پرداخت 100 میلیون یورو بابت به خدمت گرفتن این مهاجم آرژانتینی را دارند.

پیش از این نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا مدعی شده بود باشگاه منچسترسیتی به منظور به خدمت گرفتن لیونل مسی از بارسلونا و جلوگیری از نقض قوانین بازی جوانمردانه مالی یوفا، پیشنهاد پرداخت 100 میلیون یورو به بارسلونا و واگذاری گابریل ژسوس، برناردو سیلوا و اریک گارسیا به آنها را خواهد داد.

برنده شش توپ طلا تاکنون در 731 بازی برای بارسلونا به میدان رفته و 634 گل به ثمر رسانده است. این مهاجم آرژانتینی تاکنون 33 جام مختلف را با آبی‌‌واناری‌ها کسب کرده که از آن جمله می‌توان به 10 قهرمانی در لالیگا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد، اما او و هم‌تیمی‌هایش در فصل اخیر برای اولین بار در 12 سال اخیر، فصل را بدون کسب جام به پایان بردند.

گفته می‌شود خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا قصدی برای ملاقات با لیونل مسی به منظور فسخ قرارداد طرفین ندارد و تنها در صورتی حاضر است با مسی ملاقاتی داشته باشد که مذاکره بر سر تمدید قرارداد باشد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۱۱۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان