//
کدخبر: ۲۷۶۹۹۰ //

پاسخ منفی بارسلونا به درخواست لیونل مسی!

تصمیم لیونل مسی مبنی بر جدایی جدی است، اما او قصد دارد با آرامش این کار را انجام دهد و پاسخ بارسلونا منفی بوده است.

پاسخ منفی بارسلونا به درخواست لیونل مسی!
به گزارش فرتاک نیوز،

هدف لیونل مسی ترک بارسلونا است، اما این ستاره آرژانتینی می خواهد با هیئت مدیره دیدار کرده و باشگاه را در شرایطی خوب و صلح آمیز ترک کند. در ابتدا به نظر می رسید که مسی به دنبال فعال کردن بند فسخ رایگان قرارداد و جدایی از بارسلونا است. این بند در اوایل سال جاری منقضی شده، اما تیم حقوقی این بازیکن ادعا می کند که این بند تا پایان فصل که به دلیل بیماری کرونا بیش از انتظار طول کشید، معتبر است.

اما سایت گل مدعی شد لیونل مسی قصدی برای درگیری و ایجاد جنجال ندارد و هدف او ملاقات با مدیران بارسلونا و جدایی از بارسلونا در شرایطی دوستانه و با توافق طرفین است. به نظر می رسید مسی قصد دارد سکوت خود را شکسته و دلایل تصمیم خود برای جدایی از بارسلونا را توضیح دهد، اما هیچ تاریخ دقیقی برای این اتفاق اعلام نشده و به نظر نمی رسد مسی در روزهای آتی نیز قصد اظهارنظر داشته باشد. اما مارکا مدعی شد پاسخ مدیران بارسلونا به این درخواست قرار ملاقات منفی بوده و آنها تنها در صورت تمایل مسی به تمدید با او دیدار می کنند.

 

اخبار حاکی از آن است مسی ابتدا قصد دارد تکلیفش را با باشگاه معلوم کرده و در ادامه و قبل از رفتن، پیامی خطاب هواداران بارسلونا ارسال کند. اوضاع بین مسی و باشگاه در ماه های اخیر به شدت رو به وخامت بوده و این بازیکن از تصمیمات تحت ریاست جوزپ ماریا بارتومئو، مانند فروش نیمار و امتناع از خرید دوباره او و اخراج ارنستو والورده در این فصل به شدت ناراحت است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان