//
کدخبر: ۲۷۷۱۰۷ //

ماشین گلزنی اوبامیانگ توقف ندارد!

پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال یک بار دیگر موفق به گلزنی برای این تیم شد.

ماشین گلزنی اوبامیانگ توقف ندارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

بزرگ ترین کابوس برای هواداران آرسنال جدایی احتمالی پیر امریک اوبامیانگ است. البته به نظر می رسد او برای ماندن در این تیم توافق کرده و در سال آتی نیز شاهد ماندن او در ترکیب آرسنال خواهیم بود. میکل آرتتا چندی قبل مدعی شد تیمش را حول محور پیر امریک اوبامیانگ بنا خواهد کرد و این بازیکن اهمیت زیادی در ترکیب آرسنال دارد.

مهم ترین گل های آرسنال در سالهای اخیر توسط اوبامیانگ به ثمر رسیده و او امروز در دقایق ابتدایی دیدار سوپرجام مقابل لیورپل نیز با یک ضربه مواج و فوق العاده به گوشه دروازه از پشت محوطه، دروازه آلیسون را باز کرده و توپچی ها را پیش انداخت. از زمان انتقال به آرسنال در زمستان 2018، هیچ بازیکنی در لیگ برتر به اندازه اوبامیانگ در امر گلزنی موفق نبوده و او امروز یک بار دیگر ارزش های خود را به اثبات رساند.

پیر امریک اوبامیانگ با پنج گل و در کنار الکسیس سانچس، اکنون تبدیل به بهترین گلزن آرسنال در بازی های انجام شده در ورزشگاه ومبلی شده، اما جالب اینجاست هر پنج گل اوبامیانگ در ومبلی در فاصله 42 روزه به ثمر رسیده است. او در دیدار فینال جام حذفی مقابل چلسی نیز فوق العاده ظاهر شد و با دبل برابر رقیب همشهری یک تنه زمینه قهرمانی تیمش را فراهم کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۱۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان