//
کدخبر: ۲۷۷۱۰۱ //

لیگ بیستم با حضور هواداران برگزار می‌شود؟

صادق درودگر عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ معتقد است با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان مسابقات لیگ بیستم را با حضور هواداران برگزار کرد.

لیگ بیستم با حضور هواداران برگزار می‌شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

رقابت های لیگ نوزدهم در روزهای ابتدایی اسفندماه ١٣٩٩ به دلیل شیوع ویروس کرونا پس از کشورهای چین و کره جنوبی به پشت درهای بسته منتقل شد و پس از تصمیمی که برای تعطیلی مسابقات گرفته شد،به یکماه نکشید که رفته رفته تمام لیگ‌های دنیا تعطیل شدند.  

برای شروع دوباره لیگ چهار ماه منتظر ماندیم و این در شرایطی بود که لیگ‌های معتبر دنیا کارشان را بدون حضور تماشاگران دوباره از سر گرفته بودند و مخالفت‌های زیادی در میان تیم‌های فوتبال ایران برای از سرگیری رقابت‌ها وجود داشت ولی درنهایت سازمان لیگ با جلب رضایت ستاد ملی مبارزه با کرونا توانست بازی‌ها را از سر بگیرد.

در طول برگزاری ٩ بازی باقی مانده لیگ برتر و همینطور بازی‌های جام حذفی شاهد مواردی بودیم که بازیکنان تیم‌های مختلف به ویروس کرونا مبتلا شدند ولی سرانجام مسابقات بدون مشکلات و دردسرهایی که عده‌ای از آن حرف می‌زدند، خاتمه یافت.  

حالا صادق درودگر با اشاره به حضور تماشاگران در دیدار دوستانه برایتون و چلسی و انتشار یک عکس از امکان پذیری برای ورود تماشاگران به استادیوم‌های ایران حرف زده و معتقد است شاید بتوان با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی این موضوع را محقق کرد.  

درودگر درباره این موضوع اینطور نوشته و البته مخالفان جدی شروع مسابقات لیگ نوزدهم که حالا تکلیفش مشخص شده را از گزند کنایه‌های خود بی نصیب نگذاشته است:« تصویری از بازگشت هوادارن به استادیوم در بازی دوستانه برایتون -چلسی، آیا فصل جدید را می توانیم برای حضور کنترل شده هواداران با رعایت پروتکل های بهداشتی در استادیوم ها مدیریت نماییم؟ یادمان باشد که تحت شدید ترین فشارها، اتهام ها و تهدید ها لیگ برتر ، جام حذفی ، لیگ‌ یک، دو ، سه و ساحلی را برگزار نمودیم، نه آن خانم تحصیل کرده رشته پزشکی که می‌گفت قلب ورزشکاران در اثر ویروس کرونا دسته دسته باز می ایستد؛ نه آن پزشک مدیری که می‌گفت برگزاری خیانت است و ده‌ها کشته خواهیم داد؛ نه آن  خبرنگاری که هر روز در برنامه های تلویزیونی برگزاری رقابت ها  را مزمت می نمود  را امروز کسی به خاطر نمی آورد. آنچه مهم است مسئولیت پذیری جمعی در بین همه خانواده فوتبال  با حمایت رسانه های متعهد بود. با اطمینان و اعتماد به یکدیگر دیدار ها را برگزار کردیم، حالا همان فرد محترمی که با صدای بلند و رگ‌های برجسته میگفت در مسابقات شرکت نمی کنیم، با افتخار میگوید؛ تازه این آغاز راه ماست. خداوندا فقط شکر می‌گویم مقام والای تو را در این تاسوعای حسینی، تعزو من تشاء و تذل و من تشاء.»

 

البته این اولین مرتبه‌ای است که درباره حضور تماشاگران و بازگشتشان به ورزشگاه‌ها در ایران حرف زده می‌شود و باید دید امکان انجام این کار برای لیگ بیستم به صورت رسمی در دستور کار هیئت رئیسه سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار می‌گیرد یا خیر.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۱۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان