//
کدخبر: ۲۷۷۰۷۸ //
گزارش موندودپورتیوو:

مسی هم موافق است؛ مانه بهترین جانشین برای نابغه

لیونل مسی سال گذشته سادیو مانه را بالاتر از دیگر فوتبالیست ها به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب کرده بود.

مسی هم موافق است؛ مانه بهترین جانشین برای نابغه
به گزارش فرتاک نیوز،

این روزها که لیونل مسی درخواست جدایی از بارسا را ارائه کرده و قصد دارد فصل بعد در باشگاهی دیگر به فوتبالش ادامه دهد، بحث جانشین برای او نیز داغ پیگیری می شود.

هنوز مشخص نیست مسی بتواند مجوز جدایی اش را بگیرد اما گمانه زنی ها در مورد جانشین او شروع شده است. بسیاری معتقدند سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول می تواند جانشینی خوب برای فوق ستاره آرژانتینی باشد و یک سال پیش خود مسی نیز به نوعی روی این ادعا صحه گذاشته بود.

مسی در انتخاب بهترین های سال 2019 فیفا به سادیو مانه به عنوان شماره یک رای داد و پس از او کریستیانو رونالدو و فرانکی دی یونگ را معرفی کرد.

مسی در مصاحبه با کانال پلاس و در مورد دلیل انتخاب مانه به عنوان بهترین بازیکن سال گفته بود:« از سبک بازی مانه خوشم می آید. بازیکنان بزرگ و باکیفیت زیادی وجود دارند و این انتخاب را سخت می کند ولی مانه سال فوق العاده ای داشت و نقش مهمی در افتخارات لیورپول ایفا کرد. به همین دلیل او را به عنوان شماره یک انتحاب کردم.»

UiKJwIlog2zs

ستاره 28 ساله لیورپول هنوز حاضر به تمدید قراردادش نشده و به خوبی می داند که در بارسلونا به وی نقشی کلیدی تر واگذار خواهد شد. او در بهترین های فیفا نفر پنجم شد و در توپ طلا نیز رتبه چهارم را کسب کرد.

مانه بین سال های 2014 تا 2016 در ساوتهمپتون سابقه کار با رونالد کومان سرمربی جدید بارسا را دارد و مرد هلندی شناخت خیلی خوب نسبت به او دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۰۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان