//
کدخبر: ۲۷۷۰۴۹ //

فاتح کفش طلای ۲۰۲۰، گزینه جانشینی سوارز در بارسا

بر اساس ادعای اسپورت چیرو ایموبیله به گزینه جدید سران بلوگرانا برای جانشینی لوئیس سوارز تبدیل شده است.

 فاتح کفش طلای ۲۰۲۰، گزینه جانشینی سوارز در بارسا
به گزارش فرتاک نیوز،

بسیاری از هواداران بارسلونا یکی از نقاط ضعف این تیم طی یکی دو سال اخیر که باعث نتایج ضعیف شان شده است را خط حمله نه چندان زهر دار بلوگرانا تلقی می کند. در واقع آنها معتقد هستند که لوئیس سوارز دیگر توانایی های قبلی را ندارد و از طرف دیگر لیونل مسی نیز به تنهایی نمی تواند بار خط حمله این تیم را به دوش بکشد و به یک کمک احتیاج دارد.

همین فرم نه چندان فوق العاده مهاجم اروگوئه ای بارسلونا و عدم تمایل سرمربی جدید این تیم یعنی رونالد کومان به حفظ سوارز، باعث شده که این بازیکن در آستانه جدایی از بلوگرانا قرار بگیرد و طی روزهای اخیر نیز گفته شد که بارسلونا به او اعلام کرده که دیگر احتیاج به وی ندارد.

01521637

قطعاً در صورت جدایی لوئیس سوارز از بارسلونا این تیم به جذب یک جانشین برای او احتیاج دارد. در این بین از بازیکنانی نظیر گابریل ژسوس و لائوتارو مارتینز برای جانشینی سوارز نام برده شد اما حالا نشریه کاتالانی اسپورت مدعی شده که آقای گل فصل 20-2019 سری آ و فاتح کفش طلای 2020 یعنی چیرو ایموبیله به گزینه جدید سران بلوگرانا برای تقویت خط حمله تبدیل شده است؛ بازیکنی که بر اساس ادعای اسپورت می تواند با 60 میلیون یورو راهی نوکمپ شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۷۰۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان