//
کدخبر: ۲۵۹۷۱۶ //

ستاره کلیدی بارسلونا در سبد خرید تیم آرژانتینی

اخبار حاکی از علاقه باشگاه سن لورنزو به جذب لوییس سوارز، مهاجم بارسلونا است.

به گزارش فرتاک نیوز،

برخی اخبار حاکی از آن است که شاید بارسلونا به توجه به مشکلات مالی ناشی از ویروس کرونا تصمیم به فروش برخی از بازیکنان بزرگ خود بگیرد و در این میان شایعاتی در خصوص جدایی لوییس سوارز، مهاجم باتجربه و اوروگوئه ای بلوگرانا نیز مطرح شده است.

حالا برناردو رومئو سرمربی سابق سن لورنزو فاش کرده که تیم آرژانتینی به دنبال لوییس سوارز، مهاجم باتجربه باشگاه بارسلونا است. رومئو در گفتگو با موندودپورتیوو مدعی شد که مارسلو تینلی، باشگاه جمهور سن لورنزو قصد دارد پیشنهادی برای خرید لوییس سوارز که در ژانویه 33 ساله شد ارائه دهد. در روزهای اخیر اخباری در مورد احتمال انتقال لوییس سوارز به لیگ ایالت متحده یا تیم ریورپلاته از آرژانتین نیز مطرح شده است.

برناردو رومئو گفت: "لیگ فوتبال آرژانتین واقعا رقابتی بوده و همیشه این احتمال وجود دارد که بازیکنان بزرگی مثل لوییس سوارز تصمیم بگیرند برای ادامه دوران ورزشی شان به اینجا بیاید. من نیز امیدوارم که او چنین تصمیمی برای آینده بگیرد. من می دانم که رئیس باشگاه سن لورنزو قصد دارد برای خرید لوییس سوارز اقدام کند و چنین ایده ای در سر دارد، اما باید دید در ادامه چه اتفاقاتی رخ خواهد داد."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۵۹۷۱۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان