//
کدخبر: ۲۷۶۹۱۵ //
آشتیانی: هر مسأله کوچکی در استقلال و پرسپولیس تبدیل به یک قضیه بزرگ می‌شود

مجیدی حق دارد دلخور باشد/ ناپختگی مدیریتی باعث استعفا شد

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: به نظر می‌رسد ناپختگی و خامی صورت گرفته در مدیریت باشگاه استقلال باعث شده تا فرهاد مجیدی اینگونه استعفا بدهد.

مجیدی حق دارد دلخور باشد/ ناپختگی مدیریتی باعث استعفا شد
به گزارش فرتاک نیوز،

امیررضا واعظ‌ آشتیانی در خصوص اتفاقاتی که منجر به استعفای فرهاد مجیدی از هدایت تیم فوتبال استقلال رخ داده است، اظهار داشت: من یک تجربه تاریخی پیش از این در زمان مدیریتم در باشگاه استقلال داشتم یادم می‌آید زمانی در یک بازی که حق‌مان پیروزی بود مسابقه را واگذار کردیم و در همان زمان یک رسانه ورزشی اشاره کرد که مدیران باشگاه استقلال به دنبال جذب یک مربی ایتالیایی هستند.

وی افزود: این ادعا در شرایطی مطرح شد که هیچکدام از مسؤولان باشگاه و حتی خود من از مذاکره با مربی ایتالیایی خبر نداشتیم و اصلا نیتی هم برای انجام این کار نبود.در واقع این اتفاق یک شوی تبلیغاتی بود که به راه افتاده بود، هفته گذشته هم به خبرگزاری فارس گفتم که ای کاش سفر مدیرعامل استقلال بعد از دربی اتفاق می‌افتاد.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال در خصوص اینکه سعادتمند مدعی شده زمانی بلیت سفر به ایتالیا را خریده که قرعه‌کشی جام حذفی هنوز صورت نگرفته بود، عنوان کرد: به هر جهت در استقلال و پرسپولیس اینگونه مسائل اتفاق می‌افتد و هر مسأله کوچکی تبدیل به یک قضیه بزرگ می‌شود. مدیران این دو باشگاه باید بدانند که این مسائل برای باشگاه‌هایشان ایجاد حواشی می‌کند. حتی اگر نیت مدیرعامل استقلال هم این بود که به سیاحت برود باید این کار را بعد از دربی انجام می‌داد.

آشتیانی یادآور شد: فرهاد مجیدی در پست اینستاگرامی‌‌اش اشاره کرده که استراماچونی از باشگاه استقلال زمان خواسته نمی‌دانم این اقدام رسانه‌های ایتالیایی شیطنت یا واقعیت بوده اما در هر صورت باید هر دو طرف را لحاظ کرد.سوالی که برای من به وجود آمده،‌این است چرا شفر که علیه استقلال حکم گرفته و به قولی چک نقد را در اختیار دارد باید به استقلال تخفیف بدهد؟ اینکه بخواهیم از چنین مربی تخفیف بگیریم کمی عجیب به نظر می‌رسد کما اینکه مصاحبه‌ای از شفر خواندم که او مدعی شده بود هیچ قراری با مدیران استقلال برای دادن تخفیف نداشته است.

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: طی روزهای گذشته تناقض‌های زیادی از طرف مدیران باشگاه استقلال صورت گرفته است مثلاً یکی از مدیران وزارت ورزش اعلام کرد که سعادتمند بدون اطلاع وزارتخانه راهی ایتالیا شده اما مدیرعامل استقلال روز گذشته ادعا کرده با اطلاع وزارت ورزش‌ و وزارت امور خارجه به ایتالیا سفر کرده است به عنوان کسی که کار مدیریتی کرده نمی‌توانم تجزیه و تحلیل کنم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

وی ادامه داد: سوالی که اینجا به وجود می‌آید این است فرض کنیم استراماچونی می‌خواهد به استقلال برگردد با این نرخ ارز آقایان چگونه می‌خواهند او را جذب کنند؟‌ سوال بعد این است مگر فرهاد مجیدی نتایج قابل قبولی نگرفته است؟‌پس چگونه مدیران استقلال به فکر تعویض او افتاده‌اند؟ اتفاقا باید به فرهاد مجیدی دست‌مریزاد و خسته‌نباشید گفت که حتی بهتر از استراماچونی نتیجه گرفته است.

وی ادامه داد:‌به نظر می‌رسد خامی و ناپختگی در تصمیم‌گیری‌های باشگاه استقلال باعث شده که مجیدی دلخور شود و اینگونه استعفا بدهد البته برای من چنین اتفاقاتی قابل پیش‌بینی بود چون من این تجربه را در زمان مدیریت خودم کسب کردم برای من قابل هضم نیست که بخواهد یک مربی ایتالیایی را برگرداند چون باید سالی 22 میلیارد تومان هزینه یک مربی کند.

قائم مقام اسبق سازمان تربیت بدنی ادامه داد:‌امیدوارم فرهاد مجیدی در تصمیمی که گرفته تجدید نظر کند و مدیران باشگاه استقلال هم طوری تصمیم بگیرند که این قضیه ختم به خیر شود. استقلال یک فینال در پیش دارد و این مسائل زیبنده باشگاه استقلال نیست. کادر مدیریتی باید سریعاً نسبت به این موضوع اقدام کند و من هم از مجیدی خواهش می‌کنم در تصمیم خود تجدیدنظر کند.

وی تأکید کرد: کادر فنی استقلال منسجم و خوب عمل کرده و هواداران به واسطه عملکرد آنها خوشحال هستند انتظار می‌رود که مدیران باشگاه استقلال طوری عمل کنند که هر چه سریع‌تر قبل از فینال جام‌حذفی این مسأله ختم به خیر شود. اگر مجیدی هر نیتی بابت این استعفا داشته باشد باید به او حق داد چون به هر حال اتفاقاتی رخ داده که او دلخور شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان