//
کدخبر: ۲۶۷۷۱۸ //

فرهاد چاره‌ای بیندیشد؛ نقشه صادقی برای فرار از دفاع ۳ نفره آبی

در یکی از بازی های مهم این هفته فردا شب تیم های استقلال و سایپا به مصاف هم خواهند رفت.

فرهاد چاره‌ای بیندیشد؛ نقشه صادقی برای فرار از دفاع 3 نفره آبی
به گزارش فرتاک نیوز،

سه امتیاز این دیدار برای هر دو تیم دارای اهمیت است. استقلال بازی با فولاد را باخته و اگر این روند ادامه داشته باشد شانس نایب قهرمانی را هم از دست خواهد داد. بازی با سایپا می تواند یک شروع دوباره برای شاگردان مجیدی در هفته های پایانی باشد. از سویی سایپا نزدیک ترین تیم به منطقه خطر است و اصلا عجیب نیست در بازی با استقلال برای کسب سه امتیاز برنامه ریزی کند.

سایپا که در دوران کرونایی و در بازی های دوستانه نتایج خوبی به دست آورده است برای فرار از بحران می خواهد در هفته های پایانی جسورانه تر بازی کند. مهمترین مشخصه تیم ابراهیم صادقی جوانی و دوندگی بی امانش است و بدون شک در بازی با استقلال هم دوندگی نارنجی پوشان به کار سایپا خواهد آمد و می تواند برای استقلال چالش تازه ای را رقم بزند.

در شرایطی که استقلال علاقمند است با همان شیوه زمان استراماچونی یعنی 2-5-3 به بازی ادامه دهد ابراهیم صادقی هم تیمش را با دو مهاجم ارنج می کند. جایی که محمد رضا سلیمان و رضا جعفری بازی خواهند کرد. رضا جعفری جوان که شبیه رضا قوچان نژاد بازی می کند با توجه به سرعتی که دارد برای استفاده از فضای کناره های استقلال برنامه دارد. هم چنین پاس های پشت دفاع برای این مهاجم می تواند خطرناک باشد. به خصوص اگر سید حسین حسینی نخواهد در نقش مدافع آخر بخوبی ایفای نقش کند.

فرهاد مجیدی به طور حتم برای مقابله با شیوه بازی با سایپا در خط حمله باید چاره اندیشی کند. سایپا در بازی فردا شب بی پروا به دنبال کسب سه امتیاز خواهد بود و با توجه به وضعیتی که دارد تحت تاثیر نام حریف عقب نخواهد نشست. استقلال به خوبی می داند که سایپا برای تغییر وضعیت به سه امتیاز این بازی نیاز دارد و همین کار را برای آّبی پوشان سخت خواهد کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۷۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان