//
کدخبر: ۲۷۶۵۹۵ //

نامجومطلق: تیمی که از داوری بیش‌ترین ضرر را خورده است، استقلال بوده است/ امیدوارم بازی در نود دقیقه به پایان برسد

مربی استقلال بازی تیمش را مقابل پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی سخت و دشوار قلمداد کرد.

نامجومطلق: تیمی که از داوری بیش‌ترین ضرر را خورده است، استقلال بوده است/ امیدوارم بازی در نود دقیقه به پایان برسد

مجید نامجومطلق، مربی استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی گفت: من قبل از این که درباره مسائل فنی صحبت کنم، یک جو رسانه‌ای راه افتاد که مربیان استقلال و پرسپولیس توافقاتی داشتند. ما با توجه به این که برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی کرده بودیم و تیمی که به فینال می‌رود  باید در لیگ قهرمانان هم حضور داشته باشد.  این مسائل برای تیم‌هایی که در جام حذفی هستند، مشکل‌ساز است و با توجه به این که تیم‌هایی که در آسیا حضور دارند باید پرقدرت و موفق حضور داشته باشند، گفتیم مسابقات حذفی را قبل از فصل بعدی لیگ برتر برگزار کنند. این شرایط برای پرسپولیس هم وجود داشت چون این شرایط برای تیم‌های آسیایی سخت است. این که بازیکنان را چطور نگه داریم و کیفیت آن‌ها لطمه نخورد بسیار مهم است.

به گزارش فرتاک نیوز، او ادامه داد: بعد از یک لیگ فرسایشی نیاز است که به بازیکنان استراحت داد. تیمی که به فینال می‌رود یک روز هم استراحت نمی‌کند. فدراسیون به تیم‌های آسیایی کمک نکرد و ما هم از این شرایط تبعیت می‌کنیم و با تمام توان خود وارد زمین می‌شویم. ما تیم پرسپولیس را به خوبی آنالیز کردیم و تیم ما هم شرایط خوبی  دارد اما چند بازیکن مصدوم داریم. خوشبختانه علی کریمی به تمرینات بازگشت. بازی سختی را شاهد خواهیم بود. قطعا این شرایط باعث می‌شود فرصت‌های گل کم‌تری ببینیم و امیدوارم که برنامه‌های خود را جلو ببریم. تیمی که از فرصت‌های خود استفاده کند، برنده داربی خواهد بود. ما سعی کردیم در این مدت آرامش را به اردوی تیم بیاوریم و امیدوارم با یک بازی خوب به فینال صعود کنیم.

نامجو مطلق افزود: در این بازی هواداران حضور ندارند اما تیم ما انگیزه لازم را دارد. جای هواداران در این بازی خالی است. فکر کنم این دومین بار است که داربی بدون تماشاگر برگزار می‌شود. امیدوارم یک بازی تماشگر پسند را شاهد باشیم. مهم این است که بازی برنده داشته باشد. با توجه به شرایطی که درفوتبال ما وجود دارد، بازیکنان ما خستگی در ساق‌های‌شان نمایان می‌شود. امیدوارم بازی در نود دقیقه به پایان برسد اما ما خودمان را برای ضربات پنالتی آماده کرده‌ایم.

مربی استقلال درباره مصدومان تیمش گفت: سیاوش یزدانی، روزبه چشمی و محمد دانشگر بازیکنان مصدوم تیم ما هستند. سیاوش تحت هر شرایطی می‌خواست بازی کند اما بحث سلامتی بازیکن برای ما اولویت است و این بازیکن نمی‌تواند به داربی برسد.

او درباره عملکرد داوری گفت: اگر شما از آغاز لیگ تا به اینجا داوری را آنالیز کنید، تیمی که از داوری بیش‌ترین ضرر را خورده است، استقلال بوده است. ما می‌دانیم اشتباهات سهوی بوده است. دکتر حیدری یکی از بهترین داورهای لیگ است. در بازی قبل به قایدی گفته شده که الکی خود را به زمین نزند و این حرف درست نیست و تمرکز بازیکن را به هم می‌زند. تقاضا ما این است که داوران اشتباهات خود را به حداقل برسانند. امیدوارم صحبت‌ها طوری باشد که ما یک آرامشی به داوران بدهیم چون باید عملکرد خوبی داشته باشند و کم‌ترین اشتباه را داشته باشند.

نامجو مطلق درباره سفر احمد سعادتمند به ایتالیا گفت: ما به خاطر مشکلی که در نقل و انتقالات داریم باید این سفر انجام می‌شد که رضایت مربیان طلبکار را جلب کنیم و شرایط مطلوب را فراهم کنیم. زمان این سفر شاید مناسب نبود اما ممکن است آن‌ها مجبور شده باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۵۹۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان