//
کدخبر: ۲۳۶۰۷۰ //

نامجو مطلق، حضور دوباره برای نقش جدید(عکس)

مربی تیم فوتبال استقلال این روزها نقش های متعددی در رختکن تیم مجیدی ایفا می کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

با اضافه شدن مجید نامجو مطلق و شروع به کار تیم جدید فنی استقلال تمرینات این تیم در دوران پسا استراماچونی شکل و حال جدی تری به خود می گیرد. نامجو مطلق که در یک مقطع و در کنار مرفاوی چنین نقشی در استقلال داشت و البته در شروع لیگ پانزدهم نیز نام او به عنوان یکی از گزینه های سرمربی گری آبی های تهرانی مطرح گردید حالا بعد از مدتی دور بودن از فضای استقلال به عنوان مربی، در کنار بازیکنان قرار دارد و به همراه مجیدی مسئولیت بزرگی را در تیم بر عهده دارد.

او که سابقه سرمربی گری نیز در کارنامه خود دارد و در چند مقطع در لیگ یک فعالیت کرده است حالا در کنار مجیدی نقش فنی و البته نقش محوری در رختکن برای ایجاد اتحاد و هماهنگی بیشتر بازیکنان و کادرفنی خواهد داشت و این روزها در انتظار دستیاران جدید وظیفه تمرین دادن بازیکنان را نیز بر عهده دارد.

بعد از حضور پیشکسوتان متعدد مانند نوازی، دین محمدی، خرمگاه، چینی، طاهری و غیره حالا نامجو مطلق نسل جدیدی از استقلالی های سابق است که باید روی نیمکت این تیم برای بازگشت آبی ها به مسیر موفقیت نقش آفرینی کند؛ موضوعی که تصاویر تمرینات استقلال نشان می دهد نامجو مطلق برای رسیدن به آن هر نقشی را هر چه کوچک به عهده می گیرد تا آبی ها خیلی سریع برای دیدارهای مهم بهمن ماه آماده شوند.

 

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۳۶۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان