//
کدخبر: ۲۷۶۳۲ //

کری جالب منصوریان و رحمتی

تب کری خوانی فینال لیگ قهرمانان اروپا به تمرین استقلال هم کشیده شده و سرمربی و کاپیتان آبی پوشان بر سر این بازی با یکدیگر شرط بسته اند.

کری جالب منصوریان و رحمتی
به گزارش فرتاک نیوز،

فینال اروپا را رئال و یووه برگزار می‌کنند. رئال موفق شد اتلتیکو را ببرد و یووه هم موناکو را. حالا خیلی‌ها منتظر روز ۱۳ خرداد و بازی این دو غول بزرگ فوتبال اروپا هستند. رئال ۱۱ بار قهرمان اروپا شده و به دنبال قهرمانی دوازدهم است. یووه هم ۲ بار به این عنوان رسیده و می‌خواهد در اروپا هت‌تریک کند. در ایران، تیم‌هایی مثل رئال و منچستر و بارسا خیلی طرفدار دارند. اگر مثلاً بارسا به فینال می‌رسید و رودرروی رئال قرار می‌گرفت، قطعاً بازی برای ایرانی‌ها داغ‌تر می‌شد. یوونتوس هم در ایران کم طرفدار ندارد ولی به هیچ عنوان طرفدارانش به اندازه بارسا و رئال نیست. در فوتبال ایران هم چهره یووه‌ای کم داریم. انگشت‌شمار هستند کسانی که واقعاً طرفدار این تیم هستند. مهدی رحمتی از جمله کسانی است که یووه را دوست دارد و خیلی‌ها می‌گویند به خاطر بوفون از این تیم حمایت می‌کند وگرنه تیم اولش در اروپا بارسلوناست. منصوریان سرمربی استقلال هم از جمله رئالی‌های تیر فوتبال ایران است و همیشه در مصاحبه‌هایش این را می‌گوید. حالا تصور کنید رئال و یووه به فینال رسیده‌اند و چه کری‌خوانی بالایی بین منصوریان و رحمتی به وجود می‌آید!

دیروز از اردوی استقلال خبر رسید این کری‌خوانی به قدری بالا بوده که پای کل تیم را وسط کشیده است. منصوریان از این گفته که رئال قهرمان می‌شود و رحمتی هم گفته: «بوفون و یووه قهرمان می‌شوند.» شنیده می‌شود دو طرف با هم قول و قراری هم برای این بازی گذاشته‌اند. علیرضا منصوریان گفته: «رئال ما ۱۱ بار قهرمان شده و می‌خواهد دوازدهمین قهرمانی را هم بگیرد. تیم ما با تجربه‌تر است البته یووه هم تیم ضعیفی نیست ولی ان‌شا‌ءا... جام مال ماست.» رحمتی هم کری‌خوانی‌هایی مشابه داشته است.

اما جالب است بدانید قول و قرار سرمربی و کاپیتانش برای فینال چه بوده است. این دو حرف از شام دادن به کل تیم پیش کشیده‌اند. رحمتی گفته در صورتی که رئال برنده باشد، به کل تیم شام می‌دهد و منصوریان هم گفته اگر یووه ببرد و تیم محبوبش ببازد، به همه شام می‌دهد. خلاصه بازیکنان و مربیان و مسئولان تیم هم خودشان را برای یک شام آماده کرده‌اند چرا که در هر صورت این بازی برنده دارد! از جمله رئالی‌های دیگری که با رحمتی سر فینال کری دارند، امید ابراهیمی و خسرو حیدری هستند. بهنام برزای هم جزو رئالی‌‌هاست و کم برای رحمتی کری نخوانده است.

 

منبع: ورزش3
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان