//
کدخبر: ۲۷۶۱۷۵ //
ادعای Cadena SER:

ستاره بارسلونا ماندنی شد /سه ستاره دیگر در لیست فروش

رادیو کادنا سر مدعی است رونالد کومان قصد فروش جرارد پیکه را ندارد ولی سوارز، بوسکتس و آلبا را در لیست فروش خود قرار داده.

ستاره بارسلونا ماندنی شد /سه ستاره دیگر در لیست فروش
به گزارش فرتاک نیوز،

رادیو اسپانیایی کادنا سر مدعی است به شواهدی از تصمیمات اولیه رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا درباره ترکیب ایده آلش دست پیدا کرده.

رئیس باشگاه بارتومئو پیش از این در مصاحبه با رسانه های بارسلونا اشاره کرده بود که بلوگرانا مسی، دی یونگ، گریزمان، ترشتگن، دمبله، لنگلت و سمدو و آنسو فاتی را غیر قابل فروش می داند و به پیشنهادها برای فروش آنها توجهی نخواهد کرد.

کادنا سر اما یک نام دیگر به فهرست غیر قابل فروشهای بارسا اضافه کرده و می گوید رونالد کومان نام جرارد پیکه را از  فهرست خروجی تیم خود خط زده است. این رادیو می گوید درست برعکس رونالد کومان قصد دارد از پیکه به عنوان یکی از رهبران تیم و ستون خط دفاعی تیمش استفاده کند.

بیشتر بخوانید:
جانشین مسی در بارسلونا مشخص شد/ ستاره یوونتوس در راه لالیگا
http://fartaknews.com/n/1O4U

باید به این نکته توجه داشت که پیکه بعد از شکست 8-2 بارسا مقابل بایرن مونیخ در کنار زمین به خبرنگاران تلویزیونی گفت که انتظار دارد جزء بازیکنانی باشد که بارسا را ترک می کنند.

کادنا سر در ادامه گزارش خود می گوید سه بازیکنی که رونالد کومان قصدی برای استفاده از آنها در برنامه اش ندارد و فعلا نام آنها را به فهرست خود برای ارائه به مدیریت باشگاه قرار داده لوئیس سوارز، سرخیو بوسکتس و یوردی آلبا هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۱۷۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان