//
کدخبر: ۲۷۶۰۸۶ //
مهدی قریشی :کار کردن با حاج رسول لذت خاصی دارد

/هواداران آلومینیوم اراک لقب لوسیو را بهم داده بودند/ خوشحالم که در صعود به لیگ برتر هت‌تریک کردم

مدافع وسط آلومینیوم اراک گفت: هواداران آلومینیوم اراک لقب لوسیو را بهم داده بودند و مهدی باغیرت صدایم می کردند.

/هواداران آلومینیوم اراک لقب لوسیو را بهم داده بودند/ خوشحالم که در صعود به لیگ برتر هت‌تریک کردم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی قریشی مدافع وسط آلومینیوم اراک که چندی پیش توانست به همراه این تیم به لیگ برتر صعود نماید در گفتگو با فرتاک ورزشی گفت : خدا را شاکرم که کمترین نقش را در صعود آلومینیوم اراک داشتم.جا دارد ابتدا از همه مسولین و عوامل کارخانه و باشگاه_کادر فنی و بازیکنان که در لیگ برتری شدن این تیم سهم داشته‌اند تشکر نمایم.احساس بسیار خوبی دارم که حسرت ۱۸ ساله حضور در لیگ برتر اراکی‌ها به پایان رسید و فوتبالدوستان استان مرکزی را خوشحال کردیم.

قریشی در رابطه با اینکه در صعود تیمها به لیگ برتر هت‌تریک نموده و سومین تیمی که به عضویت آن بود لیگ برتری شد افزود :اول اینکه در طی این سالها نباید از نقش حاج رسول خطیبی در لیگ برتری کردن تیمها و پیشرفت فوتبالی‌ام چشم پوشی کرد قریب به ۱۰ سال است که کنار ایشان هستم واقعا مرد روزهای سخت هستند.سال ۹۴ برای اولین بار به همراه گسترش فولاد لیگ‌برتری شدیم.دیگر تیم تبریزی پس از 20 سال به آرزویش رسید و صعود نمود و احساس غرور دارم که اراکی‌های خونگرم نیز پس از 18 سال جواز صعود به لیگ برتر گرفتند.

مدافع آلومینیوم اراک از محبوبیتش در بین هواداران اراکی سخن گفت : خدا را شکر که وعده‌ای که به مردم اراک داده بودم محقق شد.همیشه هواداران بنده را مورد لطف و تشویق قرار می‌دادند اراکی ها لقب لوسیو را به من داده مهدی باتعصب صدایم می کردند دوست دارم بار دیگر توفیق پیدا نمایم در کنار این هواداران روزهای خوبی را در لیگ برتر رقم زنیم.

مدافع بااخلاق آلومینیوم اراک در رابطه با آینده فوتبالی‌اش و قرارداد با این باشگاه نیز خاطر نشان کرد : قرارداد بنده با اراک به مدت نیم فصل بود فعلا در دوره استراحت هستیم.اما بار دیگر تمایل دارم اگر لایق این شهر و  تیم باشم به فوتبالم در اراک ادامه دهم.هواداران اراکی همه حال در کنار تیم بودند و همیشه باعث دلگرمی می شدند و صعود به لیگ برتر کمترین حقشان بود.

مهدی قریشی

قریشی در پایان از لذت کار کردن با رسول خطیبی سخن به میان آورد و گفت : دوستی ما فراتر از مربی و بازیکنی شده است نزدیک به ده سال است که کنار ایشان هستم و به موفقیت‌های بیشماری دست یافته‌ام به نوعی فوتبالم را مدیون حاج رسول هستم.آقای خطیبی مرد روزهای سخت هستند که کارنامه مربیگری ایشان در چند سال اخیر گویای این مطلب میباشد. کار کردن کنار ایشان آرامش و لذت خاصی دارد و به شاگردی ایشان افتخار می نمایم.

مهدی قریشی مدافع وسط آلومینیوم اراک که در اکثر دیدارهای نیم فصل دوم برای این تیم به میدان رفت توانست یک گل و دو پاس گل را در کارنامه عملکردش ثبت نماید.

تیم آلومینیوم اراک علاوه بر صعود به لیگ برتر عنوان بهترین خط دفاع لیگ یک را از آن خود ساخت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۰۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان