تاریخ انتشار: 1398/10/17 00:05
کد خبر: 75530

فجر سپاسی شیراز - آلومینیوم اراک؛ جدال جذاب از نیمکت تا درون زمین/ دیدار 6 امتیازی و سرنوشت ساز

مهم ترین دیدار هفته اول نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا بین تیم های فجر سپاسی شیراز و آلومینیوم اراک در حافظیه شیراز راس ساعت 14 برگزار می شود
فجر سپاسی شیراز - آلومینیوم اراک؛ جدال جذاب از نیمکت تا درون زمین/ دیدار 6 امتیازی و سرنوشت ساز

در هفته هیجدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم های فجرسپاسی شیراز و آلومینیوم اراک فردا سه شنبه هفدهم دیماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیرای به مصاف هم می روند تا مهم ترین بازی هفته را برگزار نمایند.
اولین هفته از بازی های نیم فصل دوم در حالی فردا برگزار می شود که فجر سپاسی با داودمهابادی توانسته با کسب 33 امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کم تر بعد از مس رفسنجان در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد و در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.
 فجری های از هفده بازی گذشته خود در نیم فصل اول دارای 9 پیروزی، 6 تساوی و دو شکست می باشند و در این بازی ها توانسته اند 23 گل به ثمر برسانند و در برابر آن 10 گل دریافت کنند که می تواند آمار قابل قبولی برای این تیم باشد.
اما در آن سوی میدان آلومینیوم اراک قرار دارد، تیمی که بر روی نیمکت خود، محمودفکری را ندارد و به جای او، رسول خطیبی مربی موفق ماشین سازی در نیم فصل اول لیگ برتر را به خدمت گرفته است و این می تواند مهم ترین اتفاق نقل و انتقالات در تعطیلات زمستانی باشد که در رقابت های لیگ یک رخ داده است.
 آلومینیوم در نیم فصل اول به همراه فکری از 17 بازی برگزار شده، دارای 6 پیروزی، 8تساوی و 3 شکست بوده و در این باز یها توانسته است 14 گل به ثمر برساند و رد برابر آن نیز 10 گل دریافت نماید و با کسب 26 امتیاز در رده هفتم جدول قرار بگیرد.
 خطیبی که در ماشین سازی علی رغم تمامی مشکلات موجود توانسته بود نتایج قابل قبولی کسب نماید، با ریسکی بزرگ قبول مسئولیت کرده تا بتواند آلومینیوم اراک را بعنوان یک مدعی در نیم فصل دوم تبدیل نماید، کاری سخت ولی ممکن که اولین استارت آن باید در بازی با فجر نواخته شود، دیداری که سه امتیاز نداشته و باید قبول کرد که دارای 6 امتیاز است و برنده بازی می تواند نفس راحتی در همین ابتدای بازی های نیم فصل دوم بکشد.
 بدون تردید در این بازی و از آن جایی که خطیبی تنها چند جلسه تمرین با این تیم داشته و سالها از رقابت های لیگ دسته اول فاصله داشته است، نمی توان توقع غیرمنطقی داشت ولی تجربه این مربی و حضور پیمان صاحب جمعی که به تازگی به کادر فنی این تیم اضافه شده است، وزنه نیمکت آلومینیوم را نسبت به دیگر تیم های لیگ دسته اول سنگین تر نموده و اگر آنها بتوانند حتی در این بازی سخت، یک امتیاز کسب نمایند، یعنی گام اول را با موفقیت پشت سر گذاشته اند واگر هم برنده میدان باشند که باید به آنها متفاوت تر از نیم فصل اول نگاه کرد.
 جان کلام این که باید دید و به انتظار نشست که تغییر در روی نیمکت آلومینیوم از همین بازی اول می تواند چاره ساز باشد یا باید چند بازی منتظر ماند و سپس در مورد این تیم اظهار نظر نمود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bmabe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گام های بلند آلومینیوم برای صعود به لیگ برتر / خطیبی به دنبال تحقق رویای اراکی ها
یادداشت سردبیر