//
کدخبر: ۲۷۶۰۸۲ //

ملاقات مسی با کومان انجام گرفت؛ «لئو» آینده‌اش در بارسلونا را مبهم دانست

طبق اعلام یک منبع خبری در اسپانیا، اولین گفت‌و‌گوی صورت گرفته میان سرمربی جدید و کاپیتان این تیم منجر به اقناع صد درصدی ستاره آرژانتینی برای ماندن در نوکمپ نشده است.

ملاقات مسی با کومان انجام گرفت؛ «لئو» آینده‌اش در بارسلونا را مبهم دانست
به گزارش فرتاک نیوز،

هواداران تیم‌های منچسترسیتی و اینتر همچنان می‌توانند به رؤیاپردازی درباره جذب لیونل مسی ادامه دهند چرا که برخلاف پیش‌بینی‌هایی که پس از تغییر در کادر فنی بارسلونا صورت گرفت، مسی هنوز نسبت به آینده‌اش در نوکمپ خوشبین نیست.

لیونل مسی با وقفه‌ای کوچک در تعطیلات تابستانی‌اش، روز گذشته (پنجشنبه) با سرمربی جدید تیم رونالد کومان ملاقات داشت تا از نقش خود در برنامه‌های تاکتیکی او مطلع شود. تصور می‌شد ورود مدافع هلندی سابق کاتالان‌‌ها به نوکمپ به عنوان جانشین کیکه ستین و گفت‌و‌گوی او با برنده 6 توپ طلا ، تغییراتی در رویکرد مسی نسبت به آینده‌اش در بارسلونا به وجود آورده باشد. رادیو اسپورت کاتالونیا اما مدعی شد که ملاقات مسی و کومان در روز پنجشنبه نتایج چندان رضایت‌بخشی برای سرمربی هلندی نداشته است چرا که مسی به او گفته آینده‌اش در بارسلونا را مبم می‌داند و خودش را خارج از پروژه‌های فصل آینده تیم می‌بیند. در واقع مسی به نوعی به کومان گفته است که مطمئن نباشد می‌تواند برای برنامه‌های تاکتیکی‌اش روی این بازیکن 33 ساله حساب کند.

رادیو اسپورت کاتالونیا همچنین مدعی شد یکی از دلایل بلاتکلیفی مسی و مبهم توصیف شدن آینده‌اش توسط خود او، موانع مالی است که برای جدا کردن این بازیکن آرژانتینی از بارسلونا وجود دارد. مسی تا پایان فصل آینده با بارسلونا قرارداد دارد هرچند گفته می‌شود بندی در قراردادش وجود دارد که به او اجازه می‌دهد هر زمان که می‌خواهد قراردادش را فسخ و به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود. با این حال حقوق بالای مسی سبب می‌شود که تنها دو سه تیم توانایی جذب او را داشته باشند.

اینتر یکی از آنهاست که مدیرانش همچنان در حال رصد وضعیت مسی و بررسی شرایط مالی جذب او هستند اما منچسترسیتی و مالکان متمول اماراتی‌اش هم بعید نیست که سعی در رقابت با اینتر برای به خدمت گرفتن مسی داشته باشند.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۶۰۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان