//
کدخبر: ۲۷۵۷۱۹ //
محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی:

سالن توفیق جهانبخت با حدود ۲ میلیارد تومان بازسازی شد

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: عملیات بازسازی و نوسازی سالن توفیق جهانبخت به پایان رسیده این سالن امروز (سه‌شنبه) طی مراسمی افتتاح شد.

 سالن توفیق جهانبخت با حدود ۲ میلیارد تومان بازسازی شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: سالن زنده یاد مهندس توفیق جهانبخت تهران که از دهه‌های پیش محل تمرین تیم‌های ملی و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان نامی کشتی ایران بود، به دلیل فرسودگی و ناایمن بودن که بیش از دو دهه مورد بازسازی قرار نگرفته بود، از سوی فدراسیون کشتی در دست تعمیرات اساسی قرار گرفت و هم اکنون کار بازسازی و نوسازی آن با هزینه‌ای حدود دو میلیارد تومان به پایان رسید.

وی افزود: مراسم بازگشایی مجدد این سالن قدیمی پایتخت امروز سه‌شنبه با حضور جمعی از مسئولان از جمله سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی‌المپیک، علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان و پیشکسوتان در محل این سالن واقع در جنب مجموعه ورزشی شیرودی تهران و با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

 سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: از دیگر اقدامات انجام شده ایجاد خوابگاه در طبقه بالای این سالن با ظرفیت ۲۰ تخت برای اسکان ورزشکاران است.

امامی در مورد برداشتن دیوار صخره‌نوردی که موجب مسدود شدن پنجره‌های این سالن شده بود، ادامه داد: مقرر شده است که از سوی فدراسیون کوهنوردی این دیواره تا پایان شهریورماه جمع‌آوری شود.

وی در پایان گفت: فدراسیون پیش از این نسبت به بازسازی و نوسازی کامل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اقدام کرده بود و این دومین سالنی است که از سوی فدراسیون کشتی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۷۱۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان