//
کدخبر: ۲۷۵۲۲۳ //

دی‌یونگ: بارسلونا بزرگترین تیم دنیاست

ستاره هلندی بارسلونا به باخت تحقیرآمیز تیمش مقابل بایرن مونیخ واکنش نشان داد.

دی‌یونگ: بارسلونا بزرگترین تیم دنیاست
به گزارش فرتاک نیوز،

فرانکی دی‌یونگ به باخت عجیب و تحقیرآمیز بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا واکنش نشان داد.

ستاره جدید آبی‌اناری‌ها که تابستان پیش به این تیم آمد اظهار داشت که این تیم با مشکلات فراوانی روبه‌رو است.

دی یونگ گفت: بازی ما نشان داد که مشکلات بسیاری در این تیم وجود دارد.می‌دانیم که باید تغییرات زیادی در این تیم به وجود آید. از طرفداران عذرخواهی میکنم و باید خیلی از چیزها را تغییر دهیم.

وی ادامه داد: معتقدم ما می‌توانستیم برنده این بازی هم بشویم. خیلی زود گل خوردیم ولی خیلی زود نیز توانستیم کار را به تساوی کشاندیم. در 15 تا 20 دقیقه ابتدایی ما چند شانس گلزنی داشتیم و من معتقدم که می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم.

دی یونگ تصریح کرد: اما آنها بسیار بهتر از ما بودند، فکر نمی‌کنم این نمایش آنها به استعداد بازگردد، این نمایش آنها برگفته از ثبات و سخت‌کوشی آنهاست. باخت ما یک ناامیدی مطلق است، نه فقط برای من بلکه برای باشگاه زیرا ما می خواستیم به قهرمانی این رقابت برسیم.

ستاره هلندی ادامه داد: بارسلونا بزرگترین باشگاه دنیاست. ما باید خیلی خیلی بهتر از نمایشی که مقابل بایرن داشتیم را به نمایش گذاریم.

ستاره بارسلونا در خصوص بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا بین منچسترسیتی و لیون نیز اشاره کرد و گفت: به نظرم هم سیتی و هم لیون تیم‌های خوبی هستند ولی اکنون این چیز خیلی مهم نیست. بایرن مونیخ سزاوار پیروزی مقابل ما بود.

امشب در آخرین دیدار یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا منچسترسیتی و لیون به مصاف هم می‌روند تا برنده آنها با بایرن مونیخ روبه رو شود.

در دیگر بازی نیمه نهایی که حریفان آن مشخص شده‌اند پاری سن ژرمن به مصاف لایپزیگ خواهد رفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۲۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان