//
کدخبر: ۲۷۵۱۱۸ //

اسطوره پرسپولیسی‌ها برای دو سال دیگر تمدید کرد

مدیرعامل چوکا تالش ابراز خوشحالی خود را از تمدید قرار با فرشاد پیوس اعلام کرد.

اسطوره پرسپولیسی‌ها برای دو سال دیگر تمدید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش ریاضی مند مالک و مدیرعامل چوکا تالش بعد از دیدار تماشایی و بسیار حساس برابر پاس همدان که در نهایت با پیروزی پاسی ها با نتیجه 4بر3 همراه بود، گفت: بازی بسیارحساس و زیبایی را شاهد بودیم و ضمن تشکر از بازیکنان چوکا ، این پیروزی را به تیم حریف تبریک می‌گویم .

وی افزود: کل شهر بسیج شده بودند که تیم چوکا را شکست بدهند و خدا را شکر چوکا آنقدر بزرگ شده است که بردن آن برای هر تیمی آرزو شده است.

مدیرعامل چوکا تالش در ادامه افزود: متاسفانه اتفاقات خیلی بدی بعد از بازی افتاد که شخصا شدیدا مخالف این اتفاق‌ها هستم و درگیری بین هواداران و کانون هواداران و بازیکنان ما پیش آمد که با مدیرت بهتر اعضاء کادر تیم پاس میتوانست این موضوع صورت نگیرد و این اتفاق از قشنگی فوتبالی که شاهد بودیم کم کرد.

ریاضی مند در ادامه گفت: البته جا دارد از مدیر عامل تیم پاس آقای عظیمی یک تشکر ویژه داشته باشم که برای آرامش بعد بازی هر کاری از دستش برآمد را انجام داد  ولی یک سری اتفاقات خارج از کنترل مدیرت می باشد ولی از حق نگذریم برای آرامش بعد از  بازی خیلی کمک کردند.

 

مالک باشگاه چوکا در ادامه با اعلام یک خبر خوشحال کننده برای هواداران گفت: درآخر یک خبر خوشحال کننده برای هواداران چوکا دارم که امروز صبح طی نشستی که با آقای فرشاد پیوس داشتم دوفصل دیگر با ایشان  برای هدایت تیم چوکا به توافق رسیدیم.

وی در پایان صحبت های خود گفت: از کادر فنی تیم و آقای فرشادپیوس حمایت میکنم و از ایشان  برای قبول کردن سکان هدایت تیم چوکا برای فصل های بعد تشکر می کنم و هم چنین از بازیکنان با غیرت که باتمام وجود کنار تیم هستند قدرانی می نمایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۵۱۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان