//
کدخبر: ۲۷۴۰۳۹ //

چوکا اسیر حاشیه های خودساخته / بازار بیانیه در قلعه عقابها گرم شد

تیم فوتبال چوکا تالش با قرار گرفتن در رده نخست جدول گروه ب لیگ دسته دوم از شانس بالایی برای صعود به لیگ آزادگان برخوردار است.

چوکا اسیر حاشیه های خودساخته / بازار بیانیه  در قلعه عقابها گرم شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال چوکا تالش با هدایت فرشاد پیوس از ابتدای فصل با برنامه‌ریزی مناسب و صرف هزینه های فراوان به دنبال کسب جایگاه مناسب و صعود به لیگ آزادگان بوده است.

تالشان با فعالیت پر سر و صدا در فصل نقل و انتقالات تیمی قدرتمند راهی مسابقات کردند تا پس از چندین سال دوری بار دیگر به لیگ دسته اول راه پیدا کنند.

 اما این روزها نماینده استان گیلان اوضاع خوبی ندارد و در سه دیدار گذشته خود تنها ۴ امتیاز کسب کرده است و در دیدار برابر نفت و گاز گچساران تن به شکست داده است.

در طرف مقابل پاس همدان به عنوان تنها تعقیب‌کننده چوکا اسیر بیماری کرونا شده است و طبق اعلام ایفمارک پنج تن از بازیکنان این تیم مبتلا به بیماری کووید ۱۹ هستند.

نکته قابل توجه در در مورد چوکا تالش و پاس همدان،  بیانیه های پرشمار مسئولین فوتبال تالش و باشگاه چوکا است موضوعی که می تواند تمرکز کادر فنی و بازیکنان این تیم را از بین ببرد به گونه‌ای می شود گفت چوکا اسیر حواشی خود ساخته شده است.

شاگردان پیوس در دیدار هفته بیست و پنجم در همدان باید به مصاف شاگردان علی قربانی بروند دیداری که می تواند سرنوشت صعود مستقیم به لیگ آزادگان را مشخص کند.

حال باید دید در دیدار های باقی مانده کدام یک از تیم های سبزپوش می‌تواند به طور مستقیم جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند.

نویسنده : امیررضا رضایی

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان