//
کدخبر: ۲۷۱۷۶۲ //

اجازه ضایع شدن حق چوکا را نخواهم داد

مدیرعامل باشگاه چوکاتالش از عدم حضور ملی حفاری در مقابل پاس همدان ابراز تاسف کرد.

اجازه ضایع شدن حق چوکا را نخواهم داد
به گزارش فرتاک نیوز،

آرش ریاضی مند مدیرعامل چوکا تالش در گفت وگو با خبرنگار ما گفت : خدا را شکر در گرمای ماهشهر  و هوای شرجی  بچه های چوکا واقعاباغیرت مثال زدنی توانستند تا دقیقه های اخر بجنگند و بازی را به مساوی بکشند حتی از نظر بنده که با چند نفر از کارشناس های داوری صحبت کردم، قبل ازگل ماهشهر  روی بازیکن ما خطا صورت گرفت که داور میتوانست خطا بگیرد ولی در کل داوری در آن هوای گرم کار سختی بود و در مجموع قضاوت خوبی داشتند و از قضاوت با عدالتی که داشتند تشکر می کنم. 

وی در ادامه افزود: موضوعی که مجموعه چوکا ومردم شریف تالش را ناراحت کرده این است که تیم ملی حفاری حریف پاس همدان و تعقیب کنند ما که حاضر نشد در مقابل پاس بازی کند و از ادامه لیگ انصراف داد به یکباره بعد از این که مقابل پاس بازی نکرد از فردای مسابقه تمرینات خود را  شروع کرده اند. 

مدیرعامل چوکا تالش در ادامه گفت: نمیخواهم گناه کسی را گردن بگیرم و اتهام بزنم ولی واقعا جای سوال دارد و از اصول اخلاقی و ورزشی دور است. 

ریاضی مند در ادامه گفت:  همین جا اعلام میکنم بازیکنان چوکا  آنقدر باغیرت هستند که با بازی داخل مسطیل سبز و گرفتن امتیاز قهرمان بشوند نه این که  بدون انجام بازی 6امتیاز بگیرند و جالب اینجا هست که ٦امتیاز بدون بازی گرفتند ولی هنوز ٥امتیاز عقب هستند و اگر این امتیاز های باد آورده نبود ما الان جشن قهرمانی را هم گرفته بودیم. 

وی افزود: ولی با تمام وجود کنار تیم چوکا هستم و نخواهم گذاشت حقی از این تیم ضایع شود و هم قسم شده ایم با کسب مقام قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول  شادی دل هواداران و مردم تالش را فراهم کنیم. 

مالک باشگاه چوکاتالش  درپایان گفت:

 از کادر حرفه ای به ویژه آقای پیوس و سرپرست زحمت کش و بازیکنان باغیرت که هرتیمی آرزوی داشتن یکی از این بازیکنان را دارند تشکر می کنم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۷۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان