//
کدخبر: ۲۷۴۲۳۹ //

فولاد در نزدیکی کسب سهمیه آسیایی

تیم‌های فولادخوزستان، صنعت نفت آبادان و نفت‌مسجدسلیمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال کشور رو در روی حریفان قرار می‌گیرند.

فولاد در نزدیکی کسب سهمیه آسیایی

در هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، فولاد در دیداری حساس پذیرای سایپا است، شاگردان سراج در دیداری خارج از خانه رو در روی پیکان قرار می‌گیرند و نفت‌مسجدسلیمان نیز پذیرای گل‌گهر سیرجان است.

فولاد – ساپیا

فولاد که اکنون بیش از هر زمان دیگر خود را به کسب سهمیه آسیایی نزدیک‌تر می‌بیند، هفته گذشته با برد مقابل نفت‌مسجدسلیمان و لغزش حریفان بالای جدولی‌اش، از رده ششم به رده سوم جدول صعود کرد تا امیدهایش برای رسیدن به آسیا همچنان زنده بماند.

به گزارش فرتاک نیوز،شاگردان نکونام که در سه هفته حساس پایانی لیگ دیدارهای سختی را پیش‌رو دارند، حق لغزش ندارند زیرا کوچکترین لغزش باعث از دست رفتن سهمیه‌ای خواهد شد که سال‌ها است هواداران فولاد بی‌صبرانه چشم انتظار آن هستند. فولاد فردا باید در خانه خود، سایپایی را شکست دهد که تیم خوبی بوده و همیشه مقابل تیم‌های مدعی و قوی نیز به خوبی ظاهر شده است. فولادی‌ها اگر می‌خواهند در رقابت سخت تیم‌های بالای جدول همچنان مدعی بمانند باید سایپا را شکست دهند.

فولاد از ساعت ۲۰:۳۰ فردا، ۲۰ مردادماه در خانه به مصاف سایپا می‌رود.

پیکان – نفت آبادان

نفت آبادان که نیم‌فصل اول لیگ نوزدهم را با عملکردی خوب به پایان رساند، با رفتن اسکوچیچ دستخوش تغییراتی قرار گرفت و همین تغییرات ضربه بدی به تیم و روحیه بازیکنان وارد کرد. اگر چه سراج نیز بعد از او تلاش بسیاری داشت که روحیه از دست رفته را به تیم برگرداند و شرایط فنی را هم بهبود ببخشد ولی در این میان خود او به دلیل عدم حمایت برخی هواداران از مربیان بومی و حواشی که در این زمینه ایجاد شد، روحیه‌اش را تا حدودی از دست داد و کار برای او سخت‌تر شد. همین نیز در رقم خوردن نتایج ضعیف برای نفتی‌ها در چند هفته گذشته تاثیر بسیاری داشته است.

نفت این هفته باید مقابل پیکان عبدالله ویسی قرار گیرد که برای فرار از سقوط، به شدت به برد مقابل نفت آبادان نیاز دارد و البته شاگردان سراج هم برای این‌که شایستگی‌های خود را نشان دهند، مطمئنا با تمام وجود پا به میدان خواهند گذاشت. این دیدار باتوجه به انگیزه‌ سرمربیان خوزستانی دو تیم پیکان و صنعت نفت نیز دیدنی خواهد شد.

نفت آبادان از ساعت ۲۰:۳۰ فردا (دوشنبه) در یک بازی خارج از خانه رو در روی پیکان قرار می‌گیرد.

نفت‌مسجدسلیمان – گل‌گهر

نفتی‌ها با شکست در داربی خوزستان مقابل فولاد به بازی با گل‌گهر رسیده‌اند. البته شاگردان تارتار که در لیگ نوزدهم عملکرد خوبی نسبت به فصل گذشته داشته‌اند، در هر بازی برای موفقیت و مطرح شدن عطش دارند و همین نیز باعث شده تمام تیم‌ها به چشم یک تیم سرسخت و قوی به آن نگاه کنند.

شاگردان تارتار این هفته بازی سختی با گل‌گهر، تیم رده سیزدهمی جدول دارند زیرا کسب امتیاز در این دیدار برای آن‌ها برای خروج از منطقه خطر بسیار اهمیت دارد و مطمئنا شاگردان جلالی روز سختی را برای نفت رقم می‌زنند، هرچند مسجدسلیمانی‌ها نیز تیمی نیستند که به سادگی پا پس بکشند و همین، بازی را جذاب خواهد کرد.

نفت از ساعت ۲۰:۳۰ روز دوشنبه در خانه پذیرای شاگردان مجید جلالی است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان