//
کدخبر: ۲۷۴۱۷۱ //

یزدان‌دوست: موتور استقلال خوزستان دیر روشن شد

تیم فوتبال استقلال خوزستان علیرغم اینکه نتوانسته در میان مدعیان صعود به لیگ برتر قرار بگیرد، سومین خط دفاعی برتر مسابقات است و مدافع میانی این تیم در گفتگویی از دلایل آن می‌گوید.


یزدان‌دوست: موتور استقلال خوزستان دیر روشن شد
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال خوزستان قهرمان دوره پانزدهم رقابت های لیگ برتر، در سال های اخیر شرایط خوبی را تجربه نکرد ولی در نیم فصل دوم رقابت های فصل جاری نمایش های بسیار خوبی با امیرخلیفه اصل به عنوان سرمربی داشته و حتی در مقطعی موفق به کسب 6 پیروزی پیاپی شد تا به عنوان شگفتی ساز رقابت های لیگ یک لقب بگیرد. آبی‌پوشان خوزستانی در آخرین دیدار خود نیز با دو گل موفق به شکست گل ریحان البرز شدند و حالا با 45 امتیاز در رتبه نهم جدول رده بندی قرار دارند ولی از اینکه شانسی برای صعود ندارند، افسوس می خورند.

از نکات جالب توجه تیم فوتبال استقلال خوزستان که در لیگ پانزدهم با در اختیار داشتن یک خط دفاعی قدرتمند توانست جلوتر از پرسپولیس قهرمان لیگ شود، ایجاد انسجام دوباره در خط دفاعی این تیم است که با حضور سهراب بختیاری زاده شکل مناسبی به خود گرفت و سپس پیروزی های این تیم با امیرخلیفه اصل که جانشین سهراب سرمربی فعلی شهرخودرو شده بود، ادامه یافت.

آنها حالا در جدول رده بندی مسابقات پس از آلومینیوم اراک و مس کرمان که به ترتیب 20 و 22 گل خورده اند، با دریافت 23 گل سومین خط دفاعی قدرتمند لیگ یک هستند و اگر خط هجومی آنها نیز به مانند خط دفاعی‌شان خوب عمل می کرد، شاید حالا آنها هم در کنار مس کرمان و آلومینیوم اراک که روز آینده بازی سرنوشت سازی را برگزار خواهند کرد، شانسی برای صعود داشتند.

رضا یزدان‌دوست بازیکن سابق صنعت نفت آبادان و کاپیتان دوم تیم استقلال خوزستان که در قلب خط دفاعی برای این تیم بازی می کند، در گفتگویی با "ورزش سه" درباره این موضوع و دلیل موفقیت استقلال خوزستان در نیم فصل دوم اینطور حرف هایش را آغاز کرد:« تیم جوان و خوبی داریم. در کنار این جوانان، چند بازیکن باتجربه هم مثل آقای آل نعمه به تیم اضافه شدند که شرایط خوبی ایجاد شد. تیم ما از اول هم برای مدعی شدن بسته شده بود، اما متاسفانه در برخی از دیدارها بدشانسی آوردیم و نتوانستیم نتایج خوبی بگیریم.»

او در مورد نیم فصل دوم مسابقات و نتایج خوبی آبی پوشان خوزستانی نیز گفت:« در نیم فصل دوم موتور تیم روشن شد و پیروزی های خوبی به دست آوردیم ولی دیگر چاره ساز نشد و دیر شده بود، چون امتیازات زیادی را از دست داده بودیم و در بین مدعیان جای نداشتیم.»

یزدان دوست با اشاره به جوانان استقلال خوزستان بیان کرد:« اما چیزی که خیلی خوشحال کننده و البته امیدوارکننده است، این بود که جوانان خوبی در این فصل فرصت بازی پیدا کردند و به فوتبال ایران معرفی شدند. در این مسیر دانش آقای بختیاری زاده و آقای امیرخلیفه اصل خیلی کمک کردند و سطح فنی تیم بالا رفته بود و به هیچ تیمی اجازه ندادیم که از ما به راحتی امتیاز بگیرد.»

مدافع میانی استقلال خوزستان در مورد آینده خود نیز اضافه کرد:« خب الان که دو بازی دیگر باقی مانده است. هدفم ماندن در تیم فوتبال استقلال خوزستان است. فعلا به این فکر می کنیم که دو بازی خیلی خوب و جوانمردانه را انجام دهیم. نمی دانم فصل آینده چه اتفاقی می افتد ولی می خواهم بهترین تصمیم را بگیرم. خوشبختانه امسال فصل خوبی برای من بود و تقریبا در تمام بازی ها به میدان رفتم و خدا را شکر آمار بسیار خوبی هم در خط دفاعی و تعداد گل های خورده به جا گذاشتیم. متاسفانه یکی دو انتخاب اشتباه داشته ام که در مسیر حرفه ایم عقب افتادم ولی به امید خدا سعی می کنم تصمیمی بگیرم که دوباره به لیگ برتر بازگردم.»

استقلال خوزستان در دو بازی آینده باید به مصاف خوشه طلایی ساوه و نود ارومیه برود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۱۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان