//
کدخبر: ۲۷۱۱۴۹ //
استقلال خوزستان- مس‌کرمان؛

بهترین تیم نیم فصل دوم بدنبال تداوم موفقیت‌ها/ روز سخت شاگردان حسینی در اهواز

فرتاک، دیدنی‌ترین دیدار هفته سی ام رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور را دو تیم استقلال خوزستان و مس کرمان برگزار خواهند کرد.

بهترین تیم نیم فصل دوم بدنبال تداوم موفقیت‌ها/ روز سخت شاگردان حسینی در اهواز
به گزارش فرتاک نیوز،

اوج رقابت‌های لیگ دسته اول در هفته سی‌ام را باید مصاف دو تیم استقلال‌خوزستان و مس‌کرمان دانست، جایی که بهترین تیم نیم فصل دوم باید به مصاف یکی از تیم‌های مدعی صعود برود.

این دو تیم امشب راس ساعت 20/45 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف هم می‌روند تا شاگردان امیرخلیفه اصل و مجتبی حسینی نفس گیرترین دیدار هفته را برگزار نمایند.

 استقلال خوزستان که در نتیم فصل دوم متحول شده و از 12 بازی خود دارای 8پیروزی، 2تساوی و 2 شکست و کسب 26 امتیاز شده است، بهترین تیم از لحاظ نتیجه‌گیری در نیم فصل دوم است و این یعنی این که شاگردان خلیفه‌اصل به حریفی بسیار قدرتمند تبدیل شده‌اند و اگر نتایج بسیار ضعیف آنها در نتیم فصل اول نبود شاید آنها الان یکی از جدی‌ترین مدعیان صعود به لیگ‌برتر بودند.

 استقلال خوزستان در حال حاضر با کسب 42 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد و نه امید چندانی برای صعود دارند و نه بیمی برای صعود آنها را نگران می‌کند البته صعود آنها می‌تواند با اگر و اماهایی روبرو باشد چرا که آبی‌پوشان اهواز از 5 هفته پایانی که یکی از آن امشب برگزار می‌شود چهار دیدار را با حریفان مستقیم و تیم‌های مدعی صعود دارند و این یعنی دیدارهای 6 امتیازی و اگر آنها در 5 بازی خود با پیروزی میدان را ترک کنند و کمی هم اتفاقات جدولی به یاری آنها بیاید بعید نیست با 57 امتیاز نیم نگاهی هم به صعود داشته باشند اگرچه بسیار اندک باشد.

اما در آن سوی میدان مس‌کرمان قرار دارد که تا قبل از این بازی با 51 امتیاز و همراه با آلومینیوم اراک در رده سوم جدول قرار دارد و دوست ندارد در این هفته‌های پایانی قافیه را باخته و از گردونه خارج شود و به همین دلیل آنها در ابتدا سعی دارند در خانه حریف حداقل امتیاز را بگیرند و در نهایت نیم نگاهی بهم به پیروزی داشته باشند و با توجه به اینکه در هفته سی و سوم به مصاف آلومینیوم اراک در کرمان می‌روند و در هفته سی و چهارم برابر علم و ادب تبریز به میدان می‌روند اگر بتوانند تا پایان هفته سی و دوم امیدهای خود را برای صعود نگه دارند، آن وقت است که باید شاهده حضور آنها بعد از مس رفسنجان بعنوان دومین تیم جدی مدعی صعود باشیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۱۱۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان