//
کدخبر: ۲۷۴۰۹۴ //

علی کریمی: چرا می‌گویند ما از داوری سود بردیم؟

هافبک تیم استقلال امیدوار است با کسب حداکثر امتیاز در هفته‌های پیش رو آنها بتوانند به همراه فرهاد مجیدی به سهمیه آسیایی دست پیدا کنند.

علی کریمی: چرا می‌گویند ما از داوری سود بردیم؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 استقلال در بازی هفته بیست و هشتم شب گذشته در بازی خارج از خانه به مصاف تیم شهرخودرو مشهد رفت و با نتیجه تساوی دو بر دو به کسب یک امتیاز رضایت داد. با تساوی در این بازی در فاصله دو هفته مانده به پایان مسابقات لیگ نوزدهم استقلال با ایستادن در رتبه دوم جدول رده بندی شانس زیادی برای کسب سهمیه فصل بعدی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را پیش روی خود می‌بیند؛ علی کریمی، هافبک تیم استقلال امیدوار است با کسب حداکثر نتایج در هفته‌های پیش رو آنها بتوانند به همراه فرهاد مجیدی به چنین نتیجه‌ای دست پیدا کنند. بخشی از گفت‌وگوی کریمی را در ادامه می‎خوانید:

*کسب یک امتیاز در بازی که اشتباهات زیادی از سوی داوری دیدیم برای ما بد نبود. نمی‌دانم چرا اینطور وانمود شده است که ما از اشتباهات داوری در این بازی سود بردیم در حالیکه مشخص است در نیمه اول یک پنالتی صد در صد به سود ما اعلام نشده بود.

*باید اینطور بگویم که اگر اشتباه داور نبود این بازی نباید ۲-۲ می‌شد.

*نظر من و تمام بازیکنان این است که سه امتیاز حق ما بود و یک امتیاز کمترین دستمزد از تلاش ما در این بازی بود.

*اعتراضات به پنالتی روی قائدی را متوجه نمی‌شوم. کارشناسان داوری به وضوح گفتند که خطای بازیکن روی قایدی به درستی اعلام شده است پس نباید درباره این موضوع صحبت کرد وقتی که یک پنالتی هم در نیمه اول برای ما اعلام نشده بود.

*از امروز برای بازی حساس مقابل سپاهان آماده می‌شویم. در جام حذفی شانس خوبی برای رسیدن به جام داریم و تمام انگیزه ما این است که با کسب یک جام این فصل سخت را به پایان برسانیم و موجب دلگرمی هواداران شویم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۴۰۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان